⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

وایت روم

بدون دیدگاه
دسته بندی : بک گراند آتلیه

وایت روم White Room

وایت روم White Room اصطلاح وایت روم اصطلاحی است تخصصی که در چند سال اخیر مخصوصا از سال ۱۳۹۲ شمسی – ۲۰۱۳ میلادی بعد در رابطه با سبک یا مدل خاصی از دکور سازی و همچنین فضا سازی آتلیه ها در عکاسی پرتره و مدلینگ  مطرح شد. در این شیوه از دکور سازی اشیایی مانند ایینه و کنسول، قاب عکس, پیانو, دیوار ها و ستون ها، صرفا با رنگ سفید تزیین شده و از رنگ های دیگری برای نما دادن به آن استفاده نمی شود.

وایت روم White Room

تا پیش از این رایج بوده است که دکور های موجود در آتلیه های عکاسی دقیقا مطابق محیط پیرامون ما تزیین شوند. مثلا اگر در دکور موجود در اتلیه ستون یا قاب عکسی وجود داشت یا نمایی از شومینه وجود داشت آن را کاملا طبیعی میدیدم ولی همین چینش در مدل وایت روم کاملا سفید بوده و رنگ دیگری روی این  اجزا را پوشش نمی دهد.
استاد بصیری بعنوان یکی از متخصصان و دیزاینرهای نمای اتلیه اکنون معتقد است این سبک از نمای و دکور یواش یواش رو به ضعف و اصطلاحا دموده شدن است و می بایست سبک های جدیدی را جایگزین آن نمود. اما در هر حال نباید به اقبال عمومی در مقابله با سبک های هنری نیز بی توجه بود و مادامی که این سبک در بین عام خواهان داشته باشد می تواند در بین آنان حاضر باشد.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.