⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود رایگان فون عروس و داماد, دانلود فون عروس و داماد

آلبوم ایتالیایی عروس

آلبوم ایتالیایی عروس و داماد ، این آلبوم ایتالیایی در اندازه ۳۰×۶۰ سانتیمتر با کیفیت بسیار بالا ۳۰۰ دی پی آی جهت طراحی های شما از ثبت های گرفته شده از عروس داماد می باشد ، عناصر و لایه های موجود در این پک کاملا مجزا از یکدیگر و اصطلاحا psd می باشد. در سمت چپ طرح این فایل آلبوم ایتالیایی عکس عروس دو فریم وجود دارد که می توانید چهره سوژه را در آن طراحی و کار کنید و در سمت راست طرح نیز یک آبجکت دکوراتیو وجود دارد و می تواند در دیگر طراحی های آلبوم ایتالیایی عروس به شما کمک کند.

این آلبوم دیجیتال ایتالیایی عروس زیبا یکی از نمونه طراحی های گروه گرافیکی نگار می باشد که نشاندهنده ی کیفیت و لایه باز بودن محصولات ما می باشد. برای مشاهده ی تمامی نمونه های پی اس دی عروس و داماد، فون کودک و فون اسپرت می توانید به فروشگاه پی اس دی ها که بنر آن در بالای سایت قرار گرفته بروید.

آلبوم ایتالیایی عکس عروس بصورت رایگان

آلبوم ایتالیایی عروس

آلبوم ایتالیایی عروس | پی اس دی ها | psd | آلبوم در ابعاد ۳۰ در ۶۰

جهت دانلود رایگان آلبوم ایتالیایی عروس به ادامه مطلب بروید.

با توجه به اینکه گروه گرافیکی نگار قریب به ۱۵ سال در زمینه آتلیه ها ، عکاسی ، و طراحی در موضوع آتلیه فعال است، و طراحان حرفه ای و متعهد با ما همکاری میکنند، تمامی فایل هایی که شما از سایت پی اس دی ها حتی به رایگان دانلود میکنید، بسیار با کیفیت و کاربردی هستند. اکثر فایل هایی که شما دانلود میکنید با توجه به کیفیت بالایی که دارند، با نرم افزار وینرر فشرده سازی شده تا شما بتوانید براحتی آن ها را دانلودکنید. پس از دانلود فایل ها شما می بایست توسط نرم افزار winrar این فایل ها را از حالت فشرده خارج کنید تا بتوانید در فتوشاپ از آن ها استفاده کنید. طریقه استفاده از وینرر بسیار آسان است. برای دانلود این بک گراند عکس عروس و داماد به ادامه مطلب بروید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.