⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود ویژه

آموزش فارسی نورپردازی در فتوشاپ

آموزش فارسی نورپردازی در فتوشاپ – نورپردازی عکس یکی از روش های جذاب کردن عکس های اتلیه ای عروس و داماد یا فشن و اسپرت و یا حتی کودک در محیط فتوشاپ است . بسیاری از مواقع پیش می آید که بعد از عکاسی تمایل دارید جلوه هایی از نور و رنگ را روی عکس ایجاد کنید ولی به نتیجه دلخواه نمی رسید و یا نور پردازی شما چندان طبیعی به نظر نمی رسد . در این بسته آموزشی که توسط سایت گروه گرافیکی نگار تهیه شده است قصد داریم شما را با یکی از روشهای نورپردازی در فتوشاپ آشنا کنیم و آموزش نورپردازی را در اختیار شما قرار دهیم. ( کد محصول :  ۱۹۳۰)

مثلا در تصویر زیر که قبل و بعد از آن نیز نمایش داده شده است با استفاده از همین تکنیک آموزش نورپردازی تهیه شده است و جلوه ای از نور در حالی که سایه پنجره را نمایان  کرده است به نمایش در آورده ایم که البته آموزش این فایل در این بسته آموزشی وجود دارد. پیش از خرید به اطلاع شما میرسانیم که آموزش فتوشاپ با این تکنیک کاملا فارسی می باشد.

نمونه عکس نورپردازی شده در فتوشاپ ↓

آموزش فارسی نورپردازی در فتوشاپ

در تصویر زیر نیز که با همین تکنیک اجرا و در فتوشاپ نورپردازی شده است در حالی که یک شاخه نور استودیویی به عکس اضافه شده تصویر را ادیت کرده ایم و همانطور که خودتان هم می دانید در تصویر اصلی چنین نوری وجود نداشته است و بعدا در مرحله ادیت به آن اضافه شده است و البته آموزش فارسی این فایل نیز در این بسته آموزشی وجود دارد.

آموزش نورپردازی عکس در فتوشاپ ↓

آموزش نورپردازی در فتوشاپ

تکنیک نور پردازی در عکس زیر در برنامه فتوشاپ کمی خلاقانه تر از دو عکس قبلی بوده و شما هم می توانید به کمک این بسته آموزشی طراحی خلاقانه ایجاد کنید این بسته آموزشی کلیت کار را به شما می آموزد . ترفند و فوت کوزه گری این کار را به شما می آموزد و این شما هستین که با این تکنیک ها طراحی های متنوعی از نورپردازی را خلق می کنید.

نورپردازی خلاقانه عکس در فتوشاپ ↓

آموزش نورپردازی در فتوشاپ

این بسته آموزشی فارسی نورپردازی برای چه افرادی مفید است؟

بطور خلاصه باید گفت این پکیج آموزشی برای افرادی که در آتلیه ها مشغول بکار هستند و یا آتلیه هایی که می خواهند طراحی خلاقانه به مشتریان خود ارائه دهند بسیار مفید می باشد  برای خرید این بسته آموزش نورپردازی عکس در فتوشاپ فتوشاپ کافی است فرم زیر را پر کرده و مبلغ آن را پرداخت و در فرم درخواست آدرس ایمیل و تلفن موبایل خود را صحیح وارد نمایید تا لینک دانلود برای شما ارسال شده و البته از پشتیبانی های آتی نیز بهرمند گردید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.