⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس

بک گراند آتلیه رایگان

بک گراند آتلیه عروس و داماد با کیفیت عالی و بصورت وایت روم و عمارت یا امارت مجلل و شیک ، را در سایت پی اس دی ها می توانید بصورت رایگان دریافت کنید. این بک گراند رایگان آتلیه عروس و داماد، در برنامه فتوشاپ قابل ویرایش می باشد؛کافیست تصویر مد خود را در برنامه فتوشاپ روی این فون عکاسی باز کرده و بدون نیاز به دور برکردن عکس از طریق فید و تغییر مد لایه ها عکس خود را در این قاب ها جای گزین و فتوشاپی کنید. این بک گراند لایه باز برای عکاسی عکس عروس داماد و مدلینگ ،فشن و برای طراحی ژورنال عکس عروس ، طراحی آلبوم عکس عروس و آلبوم های فشن و اسپرت نیز مناسب می باشد.

بک گراند آتلیه عروس و داماد

این بک گراند آتلیه عروس و داماد تصویری از یک امارت زیباست که در ابعاد بزرگ نیز قابل چاپ است که می توانید آن را از سایت گروه گرافیکی نگار رایگان دریافت نمایید.

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. سلام و تشکر از شما کاربر خوب و گرامی
        بخش عضویت سایت در دست بررسیه
        ولی در کانال تلگرامی سایتمون به آدرس زیر عضو بشید و از فایل های کاربردی پی اس دی مد ل جدیدی که در کانال می ذاریم بتونید استفاده کنید.
        negarpsd@

      2. الهه گفت:

        سلام خسته نباشید. ببخشید من میخواستم عضو سایتتون بشم ولی پیدا نکردم قسمت عضویتو. میشه راهنمایی کنید؟ ممنون از سایت خوبتون.

      Sorry, the comment form is closed at this time.