⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : جشن عبادت و تکلیف, دانلود فون مدرسه

دانلود بک گراند جشن عبادت

دانلود بک گراند جشن عبادت گروه گرافیکی نگار در این مطلب دو فایل پی اس دی مدل جدید بک گراند جشن عبادت یا فون جشن تکلیف را آماده کرده است که در ابعاد ۱۶ در ۲۱ طراحی شده و لایه های جدا از هم و قابل تفکیک دارند. این دو پی اس دی مدل جدید جشن تکلیف  را در تصاویر زیر می توانید مشاهده کنید. آبجکت های پروانه ها ، لایه های ابر، تذهیب، محراب ، گل و مرغ و … از بک گراند این دو فون جشن تکلیف بصورت جدا قرار گرفته اند.

در سایت پی اس دی ها تعداد زیادی از فایل های دانلودی بصورت رایگان و خرید دانلودی قرار داده شده که عکاسان مدارس براحتی میتوانند در عکاسی از مدارس در موضوعات مختلف جشن الفبا ، جشن تکلیف یا جشن عبادت، جشن فارغ التحصیلی، جشن شب یلدا، و سال تحویل یا نوروز و … از این پی اس دی ها استفاده کنند.

تصویر این دو بک گراند جشن تکلیف را در ادامه مشاهده کنید و برای دریافت فایل های لایه باز psdha روی دکمه ی خرید کلیک کنید.

از این دو بک گراند جشن عبادت می توانید برای طراحی عکس های جشن تکلیف مدارس دخترانه و پسرانه استفاده کنید.

دانلود بک گراند جشن تکلیف

کد ۱۹۵۵ | اندازه ۱۶ × ۲۱ | فرمت لایه باز

دانلود بک گراند جشن عبادت

دانلود فون لایه باز جشن تکلیف پی اس دی ها | گروه گرافیکی نگار

دانلود بک گراند جشن عبادت

دانلود فون جشن عبادت | پی اس دی ها | گروه گرافیکی نگار

برای دانلود این دو فایل پی اس دی مدل جدید جشن تکلیف روی دکمه ی خرید زیر بزنید و آدرس ایمیل و شماره همراه خود را دقیق وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.