⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون مدرسه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

دانلود فون لایه باز فارغ التحصیلی برای طراحی عکس مدارس

دانلود فون لایه باز فارغ التحصیلی برای طراحی عکس مدارس – گروه گرافیکی نگار در این مطلب دو پی اس دی در موضوع فون فارغ التحصیلی جهت دانلود آماده کرده است در این بک گراند که برای عکس فارغ التحصیلی و دوره پایان آموزشی جشن پایان سال در مدارس یا مهدکودک بصورت لایه باز و psd طراحی شده. این دو بک گراند عکس فارغ التحصیلی از اجزای قابل ویرایش تشکیل شده است.

لباس و کلاه فارغ التحصیلی و لوح تقدیر بصورت لایه های جدا و قابل ویرایش در این فون و بک گراند فارغ التحصیلی قرار گرفته اند. و جهت مونتاژ عکس صورت کودک روی این لباس نیز می توانید از آن استفاده کنید.
دو پی اس دی فون فارغ التحصیلی که در تصویر مشاهده می فرمایید با کیفیت بالا وبرای عکس های سایز ۲۰ در ۳۰ مناسب است .
این طرح لایه‌ باز فارغ‌ التحصیلی، ویژه مدارس و مهدکودک‌ها؛ باعث تسهیل در امر طراحی شما می شود این دو فون فارغ التحصیلی بصورت خرید دانلودی برای شما آماده شده است که می بایست ابتدا هزینه آن را پرداخت نمایید تا لینک آن به نشانی ایمیل شما ارسال گردد. توجه داشته باشید ایمیل واقعی و فعالتان باشد.
دقت کنید طرحهای فوق را در فتوشاپ CS6 ، CC و CS5  باز نمایید.

کد محصول : ۱۹۷۱

دانلود فون لایه باز فارغ التحصیلی

۲ فون فارغ التحصیلی پی اس دی مدل جدید لایه باز | گروه گرافیکی نگار | شامل لوح تقدیر و فریم جهت قرار گرفتن عکس و کتاب بصورت لایه باز

دانلود فون لایه باز فارغ التحصیلی

۲ فون فارغ التحصیلی پی اس دی مدل جدید لایه باز

برای خرید این دو فون پی اس دی مدل جدید لایه باز فارغ التحصیلی روی دکمه ی خرید کلیک کنید و ایمیل و شماره همراه خود را با دقت وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.