⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون کودک, فون كودك, فون کودک لایه باز

فون کودک لایه باز رایگان

گروه گرافیکی نگار در این مطلب از سایت یک فون کودک لایه باز رایگان را جهت دانلود آماده کرده ایم. این بک گراند کودک بصورت یک jpg با کیفیت عالی جهت طراحی عکس کودک ، در سایت پی اس دی ها ، قرار داده شده و شما می توانید در ادامه مطلب این فایل لایه باز رایگان و کاربردی را دانلود و استفاده کنید. این پس زمینه با کیفیت کودک به عنوان جدیدترین پس زمینه و فون کودک سال می باشد. این فون طرحی جدید برای عکس کودک شماست که با طراحی بسیار شیک و کاغذ دیواری به یکی از زیباترین پس زمینه های باکیفیت کودک تبدیل شده است . این فون کودک ، به صورت تک لایه و با کیفیت فوق العاده بالا آماده دانلود می باشد.

شما می توانید عکس هایی از ژست های متفاوت و زیبای نوزاد و یا کودک عزیز خود را در این فون لایه باز کودک زیبا قرار دهید و به راحتی پس از گرفتن عکس از کودک خود عکس را در فتوشاپ باز کرده و پس از باز کردن فایل بک گراند در فتوشاپ ،عکس را در روی  لایه ی اصلی بگذارید و دوربر کنید و سپس ازفایل مورد نظر خروجی JPG گرفته وسپس به اندازه ی دلخواه بر روی شاسی یا تخته چاپ کرده و بر روی دیوار اتاق کودک نصب کنید. امیدواریم تلاش گروه گرافیکی نگار، برای طراحی و ارایه ی  مجموعه ای ارزشمند از فون های آتلیه تا کنون مورد پسند شما عزیزان و همراهان همیشگی ما قرار گرفته باشد. ما مفتخریم که به عنوان اولین و بروزترین سایت در زمینه ی آتلیه در ایران، جدیدترین وبه روزترین محصولات،فون ها،آلبوم،بک گراند،بک گراند عکس کودک لایه باز و دیگر خدمات خود را برای شما کاربران عزیز فراهم می کنیم.

فون کودک لایه باز رایگان پی اس دی مد ل جدید

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.