⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس

بک گراند طرح چوب و پارکت

در این مطلب از سایت پی اس دی ها، گروه گرافیکی نگار تعدادی بک گراند طرح چوب و پارکت را برای دانلود رایگان آماده کرده است.این ۵ تکسچر jpg با کیفیت چوبی، دانلود بک گراند طرح چوب، بک گراند چوب برای فتوشاپ ، بک گراند چوبی را مانند تصویر نمونه ای که در پایین مشاهده می کنید، می توانید در طراحی عکس فشن و مدلینگ و حتی کودک استفاده کنید.

بعنوان کف پوش عکس نیز می توانید از این بک گراند های منحصر به فرد و با کیفیت عالی، استفاده نمایید. در برخی عکس های  کودک که در دکور آتلیه گرفته می شود، مشاهده میکنید که کودک روی پارکت های طرح چوب قرار داده می شود و یا از پس زمینه ی طرح چوب برای پشت عکس کودک یا نوزاد استفاده می شود، که شما نیز میتوانید از این بک گراند های تکسچر چوب به همین منظور استفاده کنید. در ادامه مطلب تعدادی عکس کودک و نوزاد را نیز برای شما قرار داده ایم تا بتوانید در استفاده از این بک گراند ها در طراحی عکس کودک ایده گرفته و بهره مند شوید.

بک گراند طرح چوب و پارکت

بک گراند طرح چوب و پارکت

همانطور که در عکس مشاهده می کنید از این عکس های تکسچر چوب و پارکت می توانید در طراحی عکس مدل نیز استفاده نمایید. برای دانلود این ۵ بک گراند آتلیه ای تک لایه ی طرح چوب به ادامه مطلب سایت پی اس دی ها مراجعه کنید.

بک گراند طرح چوب و پارکت

استفاده از بک گراند طرح چوب و پارکت در تصویر نوزاد

بک گراند طرح چوب و پارکت

استفاده از طرح بک گراند طرح چوب و پارکت در عکس نوزاد

بک گراند طرح چوب و پارکت

نمونه ای دیگر از استفاده از بک گراند طرح چوب و پارکت در پس زمینه ی عکس نوزاد در آتلیه

بک گراند طرح چوب و پارکت

نمونه ای دیگر از استفاده بک گراند طرح چوب و پارکت در طراحی عکس نوزاد در عکس های آتلیه ای

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.