⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, البوم ایتالیایی کودک, بک گراند آتلیه, بک گراند عکس کودک, دانلود فون کودک, فون آتلیه, فون كودك, فون کودک لایه باز

دانلود رایگان بک گراند کودک قطرات آب

دانلود رایگان بک گراند کودک با قطرات آب را در این مطلب از سایت گروه گرافیکی نگار پی اس دی ها، آماده دانلود رایگان کرده ایم، این بک گراند عکس کودک بصورت لایه باز و در فرمت psd در ادامه پست سایت psdha.ir قابل دانلود می باشد.

این بک گراند عکس نوزاد با قطرات آب بصورتی طراحی شده ، که با قرار دادن عکس نوزاد در پس زمینه ی سمت راست تصویر قطرات پاشیده شده بر روی شیشه روی صورت کودک قرار میگیرد . این بک گراند آتلیه کودک بصورت کاملا پی اس دی توسط گروه گرافیکی نگار طراحی شده و تمامی لایه های موجود در این بک گراند عکس کودک، در نرم افزار فتوشاپ قابل تفکیک و ویرایش می باشند.

قطرات آب استفاده شده در این فون و بک گراند کودک پی اس دی، از بک گراند و عکس کودک کاملا جدا هستند و می توانید قطرات آب را در هر کجا از تصویر که بخواهید قرار دهید.

دانلود رایگان بک گراند کودک

دانلود پی اس دی جدید رایگان بک گراند کودک قطرات آب | کاملا لایه باز و در ابعاد آلبوم ایتالیایی و آلبوم دیجیتال کودک

گروه گرافیکی نگار پی اس دی ها

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.