⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : فوتیج, فون آتلیه

دانلود کلیپ استارت ادیوس شمارش معکوس mov

دانلود کلیپ استارت ادیوس شمارش معکوس بصورت فوتیج mov در اندازه ۱۹۲۰×۱۰۸۰ بصورت شمارش معکوس و کیفیت بالا جهت استفاده در ادیوس و استارت فیلم عروسی. این کلیپ اعداد شمارشی شروع سکانس را معکوس شمرده و شما برای استفاده از آن در ادیوس نیاز به هیچ پلاگین خاصی ندارید. این کلیپ استارت را بصورت رایگان از سایت گروه گرافیکی نگار psdha دانلود نمایید.

دانلود کلیپ استارت ادیوس

دانلود کلیپ استارت ادیوس | فرمت mov | انداره ۱۹۲۰×۱۰۸۰

برای دانلود این کلیپ استارت فیلم به ادامه مطلب بروید

فوتیج چیست؟ فوتیج به هر تصویری گفته میشه که در فرآیند فیلم برداری ایجاد شده … یعنی رندر های انیمیشنی هر چند خام باشن اما فوتیج نیستن …
تصویر خام به تصویری گفته میشه که هنوز تدوین نشده …
دانلود کلیپ استارت ، کلیپ استارت ادیوس، فیلم شماره معکوس،این فوتیج شمارش معکوس، را در سایت گروه گرافیکی نگار پی اس دی ها می توانید از لینک زیر دانلود کنید.
در کانال تلگرامی پی اس دی ها به آدرس زیر نیز می توانید انواع فوتیج، استارت شمارش معکوس، فوتیج کروماکی، فوتیج ها و صحنه های ویدئویی آماده جهت استفاده در پروژه ها و فیلم های ویدیویی و تیزاژ فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی و انواع مختلفی از بک گراند های با کیفیت آتلیه ای، در زمینه های مختلف عروس و داماد، اسپرت و مدلینگ، و بک گراند و فون کودک را با کیفیت عالی دانلود کنید:
در تلگرام خود آدرس Negarpsd@  را سرچ کنید ، یا به شماره ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰ پیامی ارسال کنید و لینک کانال را دریافت کنید.
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.