⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, فون كاستوم

فایل لایه باز مدل های موی زنانه

دانلود رایگان فایل لایه باز مدل های موی زنانه بصورت لایه لایه برای قرار دادن روی عکس زنان. در این مجموعه تعداد بسیار زیادی از انواع مدل مو لایه باز جهت دانلود در اختیار شما قرار می گیرد. این مجموعه لایه باز از موی زنانه که در سایت گروه گرافیکی نگار منتشر گردیده است به شما کمک می کند تا از آن ها برای پوشش دادن موی زنان و یا تغییر موی آنها استفاده کنید. همانطور که می بینید در تصویر نمونه هایی که برای شما قرار داده ایم برای درک بهتر موضوه در آن از یک تصویر چهره ی پایه و مدل های مختلف مو استفاده کرده ایم.

فایل لایه باز مدل های موی زنانه

برای دانلود و مشاهده نمونه های بیشتر از سری لایه باز موی سر به ادامه مطلب بروید.

در ایندکس عکس زیر نیز به همین شیوه عمل شده است. مدل های مختلفی از موی لایه باز قرار داده ایم مثل موی بور, موی بلوند, موی فر, مدل لایه باز مو شنیون شده و …

فایل لایه باز مدل های موی زنانه

همینطور در تصویر زیر نیز مدل های متنوع موجود در این پکیج به نمایش گذاشته شده است. در مدل ها مو لایه باز زیر از رنگ بندی های مختلفی نیز استفاده شده است. تا بتوانید از هر کدام متناسب با سوژه مورد نظر استفاده کنید.

فایل لایه باز مدل های موی زنانه

خلاصه اینکه یک پکیج کامل از انواع فایل لایه باز مدل های موی زنانه بصورت psd و لایه باز جهت طراحی عکس های مورد نظر شما در این لینک دانلود قرار دارد.

 

 

 

 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.