⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس, بک گراند عکس کودک

دانلود رایگان بک گراند کودک کاغذ دیواری پرندگان

در این مطلب از سایت پی اس دی ها بک گراند کاغذ دیواری زیر را با کیفیت عالی برای دانلود رایگان قرار داده ایم. این بک گراند زیبا که فرمت jpg دارد بصورت پترنی از تصاویر پرندگان با رنگ های آبی و نارنجی و … است. این بک گراند کاغذ دیواری زیبا فضایی شاد ، زیبا و کودکانه دارد و تصاویر جذابی را می توانید توسط این بک گراند برای عکس های کودکانه ایجاد نمایید.

همانطوری که اطلاع دارید در آتلیه های عکاسی از پس زمینه ها و دکورهای مختلفی برای زیباتر کردن عکس کودک استفاده می شود و در بیشتر آتلیه ها نیز به دلایل مختلف مثل نبودن امکانات و یا کمبود فضای کافی و غیره از پرده فون سفید و یا رنگ های آبی و سبز در پس زمینه استفاده می شود، زیرا در دوربری سوژه کمک شایانی می کند و باعث زیبا کردن تصویر می شود .

آن دسته از افرادی که در زمینه طراحی عکس کودک فعالیت می کنند و یا برای مهدکودک ها و پیش دبستانی ها کار عکاسی می کنند می توانند از این بک گراند عکس کودک با نمای کاغذ دیواری پرندگان برای طرح های مختلف استفاده کنند.

این فون کودک ، به صورت تک لایه و با کیفیت فوق العاده بالا آماده دانلود می باشد و آماده چاپ می باشد. شما می توانید عکس هایی از ژست های متفاوت و زیبای نوزاد و یا کودک را در این قاب زیبا قرار دهید و به راحتی پس از گرفتن عکس آن را در فتوشاپ باز کرده و پس از باز کردن فایل عکس، پس زمینه را برش داده وبک گراند را در زیر لایه ی اصلی بگذارید و سپس ازفایل مورد نظر خروجی بگیرید و بر روی شاسی یا کاغذ چاپ کنید.

برای دانلود رایگان بک گراند کودک عکس فون زیر به ادامه مطلب بروید.

دانلود رایگان بک گراند کودک کاغذ دیواری پرندگان

دانلود رایگان بک گراند کودک کاغذ دیواری پرندگان

برای دانلود فایل های بیشتر بک گراند های آتلیه ای کودک، بک گراند اسپرت، بک گراند عروس داماد و … و آموزش های تکنیک های فتوشاپ، می توانید در کانال تلگرامی گروه گرافیکی نگار به آدرس زیر عضو شوید:

Negarpsd@

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.