⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند عکس, بک گراند عکس عروس, بک گراند وایت روم

دانلود بک گراند دکور وایت روم عمارت

سایت پی اس دی ها ، گروه گرافیکی نگار یک بک گراند وایت روم عروس که برای طراحی عکس آتلیه ای عروس در اندازه ۱۶*۲۱ آماده کرده و برایتان قرار است، که متشکل از یک بک گراند JPG است که بر روی آن یک لایه تنظیم و اصلاح رنگ و نور اضافه شده است و به یک فایل PSD تبدیل شده است.
دانلود رایگان بک گراند عمارت وایت روم زیبای عکس زیر را که تصویری از عمارت مجلل و لوکسی است، برای طراحی عکس های آتلیه ای برای استفاده در چیدمان طراحی آلبوم عکس ایتالیایی عروس ، فشن و اسپرت .این بک گراند وایت روم باکیفیت بسیار بالا بصورت تک لایه بود در دسترس شما قرار گرفته است و شما می توانید از آن با قرار دادن عگس های خود در کنار این عمارت و ساختمان رومی البوم بسیار زیبایی را داشته باشید.

دانلود بک گراند دکور وایت روم عمارت

وایت روم White Room اصطلاح وایت روم اصطلاحی است تخصصی که در چند سال اخیر مخصوصا از سال ۱۳۹۲ شمسی – ۲۰۱۳ میلادی بعد در رابطه با سبک یا مدل خاصی از دکور سازی و همچنین فضا سازی آتلیه ها در عکاسی پرتره و مدلینگ  مطرح شد. در این شیوه از دکور سازی اشیا صرفا با رنگ سفید تزیین شده و از رنگ های دیگری برای نما دادن به آن استفاده نمی شود. در صورتی که می خواهید از دکور وایت روم اطلاعات بیشتری پیدا کنید و بدانید که وایت روم چیست؟ → →روی این لینک کلیک کنید و اطلاعاتی در مورد نحوه چینش دکور وایت روم و تاریخ رواج این نوع دکور در آتلیه های عکاسی ایرانی بخوانید.

درصورتی که شما هم در حرفه عکاسی و طراحی مشغول به کار هستید و نیاز به بک گراند وایت روم عمارت مجلل و لوکس دارید می توانید برای دانلود رایگان این مدل بک گراند وایت روم عروس و داماد به ادامه مطلب بروید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.