⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس کودک

دانلود بک گراند کودک فتوشاپ با کیفیت

در این مطلب از سایت پی اس دی ها، گروه گرافیکی نگار یکی دیگر از بک گراند های کودک یا فون های تک لایه با کیفیت برای عکس کودکان، یک بکگراند با کیفیت jpg  بسیار زیبا با طرح نقاط نورانی یا بوکه و رنگی جذاب و زیبا را برای شما آماده کرده ایم که برای طراحی عکس های تولد کودک نیز بسیار مناسب می باشد. این فون رایگان با طرح شاد خود می تواند از بهترین انتخاب های شما برای ساخت قاب عکس کودکانه باشد. دستکاری لایه ها در فتوشاپ بسیار ساده بوده و می توانید به راحتی متن خود را در آن وارد کنید. هم اکنون می توانید این فون را با لینک مستقیم از پی اس دی ها دانلود کنید.

این بک گراند با توجه به رنگ بندی سنگینی که دارد همچنین برای عکس های پسرانه و همچنین عروس و داماد و اسپرت نیز مناسب است. این فون در نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش است.سایز این فایل۱۸۰۰ در ۲۴۰۰  پیکسل با رزلیشن ۳۰۰ DPI  آماده طراحی و چاپ می باشد.  شما میتوانید عکس های جذاب و زیبای کودک دلبندتان را که در حالت ها و ژست های گوناگون عکاسی کرده اید را را در این فون قرار داده و قابی جالب و فانتزی را طراحی کنید.

دانلود بک گراند کودک فتوشاپ با کیفیت

دانلود بک گراند کودک فتوشاپ با کیفیت | jpg با کیفیت | فون عکس کودک

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.