⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود ویژه, نرم افزارهای عکاسی و آتلیه

نرم افزار روتوش هوشمند

نرم افزار روتوش هوشمند آشنایی با نرم افزار روتوش هوشمند : روتوش خوب و سریع عکس یکی از دغدغه های مهم هر اتلیه عکاسی می باشد. زیرا از یک طرف روتوش عملیاتی وقتگیر است از طرفی نمود چندانی برای دریافت اجرت ندارد. بعنوان مثال وقتی به مشتری میگویید طراحی عکس شما مشمول هزینه روتوش است، ممکن است در قبال این مسئله موضع بگیرد و تمایلی به پرداخت هزینه نداشته باشد از طرفی شما هم ناگزیر به دریافت این هزینه هستید زیرا وقت خود را صرف این مسئله کرده اید. در این شرایط چه کاری باید انجام داد؟

پاسخ: بهترین کار این است که شما بتوانید روتوش را در عین اینکه بخوبی انجام میدهید بتوانید سریع و موثر انجام دهید. زیرا با این روش شما وقت زیادی را صرف روتوش عکس نمیکنید و از طرفی روتوش عکس شما موثر و چشم نواز است. در این مطلب قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی نمایید که می تواند در زمینه روتوش دستیار خوبی برای شما باشد. نرم افزار روتوش هوشمند نسخه پلاس علاوه بر سرعت بالا در روتوش امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار بدون نیاز به فتوشاپ بوده و هیچ وابستگی به این نرم افزار نداشته و صرفا بر روی ویندوزهای نسخه ۶۴ بیت بصورت مستقل نصب و فعال می شود.

نمونه تصویر روتوش شده با این نرم افزار

کد محصول : ۲۰۲۸

نرم افزار روتوش هوشمند

یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار روتوش هوشمند نسخه پلاس تشخیص اتوماتیک نقاط مختلف چهره است. یعنی این برنامه بطور اتوماتیک می تواند بخش های مهم چهره را بررسی چشم و ابرو و دهان را تفکیک و در مراحل روتوش افکت های این بخش ها را متناسب با آن ها اعمال کند.

یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار روتوش همزمان دوچهره در یک تصویر است. یعنی اگر شما همزمان بخواهید دو تصویر را روتوش نمایید این امکان برای شما فراهم شده است و همین مسئله نیز باعث بالا رفتن سرعت عملکرد شما خواهد شد.

روتوش هوشمند

تشخیص چشم و ابرو در نرم افزار روتوش هوشمند

همچنین این برنامه به شما این امکان را می دهد که بعد از تمام مراحل روتوش بتوانید براحتی و بدون دردسر تصویر را میکاپ کنید و به جذابیت عکس بیافزایید

نمونه روتوش شده با نرم افزار روتوش هوشمند

روتوش هوشمند

 سوال : آیا نرم افزار روتوش هوشمند روی موبایل هم نصب می شود؟

پاسخ: خیر این نرم افزار فقط بر روی کامپیوتر های مجهز به ویندوز کار می کند.

سوال : آیا این نرم نرم افزار به همراه آموزش ارائه می شود ؟

پاسخ: بله در کنار این نرم افزار یک فایل ویدیویی آموزشی کامل و جامع به زبان فارسی به شما ارائه می گردد که در آن قدم به قدم تمام بخش ها را توضیح داده ایم.

سوال : من به نرم افزار فتوشاپ مسلط نیستم آیا این نرم افزار روتوش عکس می تواند برای من کارایی داشته باشد؟

پاسخ: بله این نرم افزار بدون نیاز به فتوشاپ عمل می کند و نیازی به آشنایی به فتوشاپ ندارد.

با کمک این برنامه روتوش اتوماتیک عکس را تجربه خواهید کرد . این نرم افزار بدون محدودیت در تعداد نصب و بدون قفل نرم افزاری ارائه شده است. مناسب برای آتلیه های عکاسی و عکاسی هایی که میخواهند تصاویر خود را باکیفیت بالاتری روتوش نمایند.

جهت تهیه ی این نرم افزار روتوش با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۲۹  – ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰ -(فرّخی)

توجه : این برنامه باید روی کامپیوتر متصل به اینترنت نصب و اجرا شود.

و یا می توانید این برنامه را خرید دانلودی نمایید (یعنی بعد از پرداخت وجه امکان دانلود برای شما فرهم می شود)

فروش این نرم افزار به اتمام رسیده

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.