⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : ژست

آموزش ژست عکاسی

با سلام خدمت شما کاربران گرامی، در این مطلب قصد داریم به آموزش ژست عکاسی به همراه فوت و فن آن بپردازیم چرا که طبیعتا همه برای عکاسی با مدل ها کار نمی کنند و عکاسان زیادی هستند که کارشان عکاسی از مردم عادی است پس باید کاری کنیم که در عکاسی سوژه های ما مانند مدل ها به نظر برسند. در ادامه به نکته هایی اشاره می کنیم که به شما کمک می کنند تا به سوژه های پرتره خود حسی مدل گونه دهید.این را بدانید که اگر مدل شما راحت نباشد ممکن است این راحت نبودن در عکس مشخص شود و در این صورت عکس جلوه جالبی نخواهد داشت.

  •  آموزش ژست برای عکاسی دونفره

امروزه با گسترش دوربین های دیجیتال و در دسترس بودن گوشی‌های هوشمند بین همه و کیفیت بالای دوربین آن‌ها، به ویژه بین  زوج‌ های عاشق که می‌خواهند لحظات با هم بودنشان را در تقویم زندگی خود ثبت کنند تصویر برداری و عکس گرفتن را تبدیل به یک لذت در دسترس و خاطره ساز کرده است. بنابراین لازم است که ژست‌های عکس گرفتن دونفره را به خوبی بشناسید تا بتوانید لحظات شیرینی را به تصویر بکشید. در ادامه ژست‌های عکس گرفتن دو نفره که از دید همگان زیبا و محبوب هستند را به شما نشان خواهیم داد. در عکاسی دونفره مثل عکس زیر زمانی که رو در روی دوربین می ایستید سعی کنید با زاویه ای مناسب رو در روی دوربین قرار بگیرید و همسرتان را صمیمانه در آغوش بگیرید. به گونه ای دستان شما نیز توسط دسشتان همسرتان احاطه شود. در تصویر زیر آقا بر روی یک پایه نشسته و در حالی که سر او  و همسرش در یک راستا قرار گرفته است و شانه های بانو تقریبا به ۱/۲ بدن آقا رسیده است، که در این حالت عکس خوبی ثبت شده است.

ژست عکاسی دونفره

آموزش ژست عکاسی

تصویر زیر نیز شبیه به عکس بالا است یعنی آقا با قرار گرفتن روی یک پله کمی بالاتر از قامت خانم ایستاده است و تقریبا همان صمیمیت های عکس بالا نیز رعایت شده و باز هم دست خانم است که دست های آقا را احاطه کرده کرده است. و البته باید مراقب بود که هماهنگی و قرار گرفتن در یک راستا یکی از جلوه های عکس هایی از این دست باشد.

آموزش ژست گرفتن برای عکس

آموزش ژست عکاسی دونفره

برای خواندن بیشتر مقاله آموزش ژست عکاسی به ادامه مطلب بروید

  • رعایت نسبی تقارن

در عکس زیر یک تقارن نسبی رعایت شده است به گونه ای که نگاه آقا و خانم رو در روی یکدیگر بوده و حالت دست های آنان نیز متشابه است . شما هم با دادن همین ژست دونفره و ایجاد فضای عاشقانه می توانید عکس های زیبایی را بگیرید.

ژست عکاسی در طبیعت

آموزش ژست عکاسی عاشقانه

 

  • انتخاب لباسی مناسب و هماهنگ

در عکس زیر تنها چیزی که در ظاهر فیزیکی ژست این زوج بنظر میرسد حالت صمیمانه افراد است، ولی اگر کمی هم دقت کنید متوجه ست لباس آنها خواهید شد. این ست نقش بسیار خوبی در زیبایی عکس آنها داشته است. شما هم می توانید از سوژه های خود بخواهید تا با هماهنگ کردن رنگ لباس خود به عکس های خود جلوه بدهند.

ژست عکاسی عاشقانه دو نفره

  • کراوات هم می تواند به شما ژست بدهد

کراوات هم می تواند در ژست گرفتن شما کمک خوبی باشد. به عکس های زیر نگاه کنید. در عکس ژست که در حالت صمیمانه گرفته شده است خانم با گرفتن کراوات آقا یک حالت صمیمانه ایجاد کرده است.

ژست دو نفره

ولی در ژست عکس دو نفره زیر عکس در حالت نسبتا فشن می باشد.

آموزش ژست دو نفره

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.