⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس عروس, بک گراند عکس کودک

بک گراند عکس و ایده طراحی پک ۶۷

برای شروع یک طراحی خوب علاوه بر داشتن دانش فنی به زمینه و بک گراند های خوب هم نیاز داریم. بک گراند ها نقش خیلی زیادی در جذابیت و زیبایی کارهای طراحی شده ما دارند و نباید نقش آنها را کمرنگ ببینیم. ایده هم یکی از مسائل مهم می باشدکه سرنخ های خوبی برای شروع طراحی در اختیار ما قرار میدن.

ما در این مجموعه بک گراند عکس علاوه بر بک گراند های زیبا و جدید برای طراحی، ایده های خوبی برای شما در کنار هم جمع کردیم که با ایده گرفتن از آن ها می توانید تصاویری مثل تصاویر پایین را خلق کنید.

این پکیج بک گراند عکس (پک شماره ۶۷) شامل بیش از ۲۰۰ مدل بک گراند و پس زمینه ی عکس به همراه ایده های طراحی می باشد. بک گراند ها بصورت JPG و با کیفیت بالا ارائه می شوند.

یک نمونه از طراحی انجام شده با بک گراند موجود در پک شماره ۶۷

بک گراند عکس و ایده طراحی پک ۶۷

در ادامه مطلب علاوه بر مشاهده ی تعدادی از نمونه های این مجموعه می توانید تعدادی از آن ها را نیز بصورت رایگان دانلود کنید.

نمونه طراحی شده با استفاده از بک گراندهای موجود در پک شماره ۶۷

بک گراند عکس و ایده طراحی پک ۶۷

به تصویر زیر دقت کنید عکس سوژه+بک گراند+تصویر یک پرنده همه با هم = یک طراحی خوب و زیبا که شما می توانید با داشتم این فایل ها چنین طراحی انجام دهید

بک گراند عکس و ایده طراحی

نمونه موجود در پک ۶۷

بک گراند عکس و ایده طراحی پک ۶۷

تصویر زیر هم یک نمونه زیبا از همین طراحی می باشد. در این تصویر مشاهده می کنید که عکس سوژه+بک گراند+آبجکت ها در کنار هم همه با هم تشکیل یک طرح زیبا را داده است.

بک گراند عکس و ایده طراحی

نمونه موجود در پک شماره ۶۷

بک گراند عکس و ایده طراحی پک ۶۷

در مجموعه شماره ۶۷ شما ۲۰۰ مدل بک گراند را به همراه ایده های متنوع برای طراحی آنان را دریافت خواهید کرد. برای تهیه ی این مجموعه بصورت کامل، با شماره های زیر تماس بگیرید.

بک گراند عکس و ایده طراحی پک ۶۷

۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/07/arrow1.gifبعضی از بک گراند های این مجموعه را می توانید در لینک های زیر مشاهده و به رایگان دانلود کنید.

دانلود رایگان بک گراند عکس اسپرت ( طبیعت و بوکه )

دانلود رایگان بک گراند با کیفیت رویایی عکس عروس (بک گراند طبیعت رویایی)

دانلود بک گراند دکور وایت روم عمارت

دانلود رایگان بک گراند عمارت وایت روم

دانلود رایگان بک گراند نمای خارجی دکور عمارت

بکگراند با کیفیت برای طراحی عکس در فتوشاپ

http://shop.psdha.ir/wp-content/uploads/2015/07/arrow1.gifبعضی از بک گراند های این مجموعه در موضوعات مختلف اسپرت ، عروس و داماد، و کودک را می توانید در لینک های بالا مشاهده و به صورت رایگان دانلود کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.