⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دسته‌بندی نشده

آموزش ایجاد افکت قاصدک روی عکس

در این مطلب برای شما آموزش ایجاد افکت قاصدک روی عکس را به شیوه ویدیویی توسط نرم افزار فتوشاپ که به زبان فارسی بوده و توسط گروه گرافیکی نگار (فرخی) برای شما تهیه شده است، به شما ارائه می نماییم و در آن شما می آموزید که چگونه روی عکس افکت های قاصدکی ایجاد نمایید. در بسیاری از موارد ممکن است شما عکسی را ثبت نمایید که نیازمند ویرایش است و لازم است در آن افکت های خلاقانه ای را ایجاد نمایید. و یا حتی ممکن است از این افکت ها در طراحی پوستر نیز استفاده نماییید. این افکت های عکاسی می تواند عناصری از عناصر طبیعت مثل ذرات گرد و غبار یا انواع گلها و گیاهان باشد که بعنوان مثال در تصویر زیر که توسط همین اموزش ایجاد شده است، برای شما دوستان آموزش فتوشاپی را تهیه کرده ایم که در آن از عناصر قاصدکی برای ایجا جلوه های آموزش بهره برده ایم. اگر فیلم آموزشی آین آموزش افکت گزاری را مشاهده بفرمایید، انجام این افکت ها برای شما هم کار بسیار آسانی خواهد بود.

همیشه شیوه ادیت کاردن عکس یکی از دانستنی های جذاب برای ادیتورها می باشد ولی متاسفانه ممکن است در بسیاری از موارد شما با آموزشهایی روبرو شوید که تکنیک ها را مو به مو نگفته باشند و شما در نهایت  آموزش را به راحتی فرا نگرفته باشید. در این آموزش سعی کرده ایم چیزی را از قلم نیاندازیم و شما را با تمام جزئیات آنا نماییم.

آموزش ایجاد افکت قاصدک روی عکس

برای  مشاهده ویدیو و یا دانلود آموزش فارسی ایجاد افکت قاصدک روی عکس، به ادامه مطلب بروید.


 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.