⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, البوم ایتالیایی کودک, دانلود فون کودک, فون كودك, فون کودک لایه باز

آلبوم ایتالیایی آتلیه کودک لایه باز

در این مطلب از سایت پی اس دی ها، گروه گرافیکی نگار دو برگ آلبوم ایتالیایی کودک لایه باز جهت طراحی عکس کودک و نوجوان برای خرید دانلودی قرار داده ایم. این آلبوم دیجیتال های عکس کودک کاملا پی اس دی هستند و تمامی لایه ها از جمله لاستیک ها، فریم ها ، دیوار ترک خورده ، توپ ها، چراغ، جعبه ابزار و … در لایه های جدا و قابل تفکیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

این بک گراند های عکس کودک و نوجوان بسیار مناسب طراحی عکس های پسرانه می باشند. برای قرار دادن عکس در فریم های موجود در این دو فون آلبوم دیجیتال ایتالیایی، کافیست عکس کودک را در زیر قاب قرار دهید.

این دو آلبوم ایتالیایی عکس کودک و نوجوان از مجموعه فون و بک گراند حرفه ای شماره ۳۶، طراحی گروه گرافیکی نگار گلچین شده و برای مشاهده ی نمونه ی کامل می توانید روی این لینک کلیک کنید.

آلبوم ایتالیایی آتلیه کودک لایه باز

آلبوم ایتالیایی لایه باز آتلیه کودک | پی اس دی | ابعاد ۳۰ در ۶۰ | کیفیت عالی

آلبوم ایتالیایی آتلیه کودک لایه باز

آلبوم ایتالیایی لایه باز آتلیه کودک | پی اس دی | ابعاد ۳۰ در ۶۰ | کیفیت عالی

جهت خرید دانلودی این دو بک گراند آلبوم ایتالیایی کودک که در تصویر بالا مشاهده می کنید، روی دکمه خرید زیر کلیک کنید و اطلاعات درخواست شده را بصورت کامل وارد نمایید.

(در صورت بروز مشکل از طریق ایمیل پشتیبانی psdha@yahoo.com و یا شماره شبکه های اجتماعی پاسخگوی شما هستیم  ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰)

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مجموعه فون حرفه ای کودک ۳۶ آلبوم ایتالیایی کودک شامل ۲۰ پی اس دی کودک و نوجوان می باشد که برخی از نمونه های این مجموعه ی زیبا را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

در صورتی که تمایل دارید کل این مجموعه را خریداری کنید و روی یک دی وی دی تحویل بگیرید، با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰

http://s1.picofile.com/file/7637018709/pro36_www_psdha_ir_09197261330.jpgدر صورتی که تمایل دارید کل این مجموعه را خریداری کنید و روی یک دی وی دی تحویل بگیرید، با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.