⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : افکت عکس, دانلود ویژه

افکت قطرات آب و شبنم برای عکس

افکت قطرات آب و شبنم برای عکس عروس و داماد و یا کودک یکی از جلوه هایی است که با کمک برنامه فتوشاپ روی عکس اعمال می شود و می تواند روی عکس های شما زیبایی خاصی را اعمال کند. وجود قطرات شبنم روی لنز دوربین هم می تواند به زیبایی این تصاویر دامن زده و برای بیننده اینگونه فضاسازی کند که عکس در یک روز یا یک شبی بارانی گرفته شده، در حالی که مه گرفتگی و قطرات شبنم روی لنز خودنمایی می کند.

در این مجموعه که بصورت خرید دانلودی تهیه شده و توسط گروه گرافیکی نگار (فرخی) در این سایت قرار داده شده است تعداد ۱۶ عدد افکت قطرات آب و شبنم برای عکس و طراحی عکس های آتلیه ای قرار داده ایم که تماما psd و لایه باز بوده و به شما این امکان را می دهد که روی تصاویر مورد نظرتان حالت های شبنم و قطرات آب را ایجاد نمایید. تصویر زیر یک نمونه از این مجموعه افکت های قطرات آب و شبنم می باشد که برای شما مثال زده شده است.

توجه : این مجموعه برای افکت گذاری روی عکس عروس مخصوصا طراحی عکس فضای باز یا عکس های باغ عروس و داماد بسیار کاربردی می باشد.

افکت لایه باز قطرات آب و شبنم برای عکس در فتوشاپ

افکت قطرات آب و شبنم برای عکس

برای مشاهده نمونه های بیشتر و خرید دانلودی این مجموعه افکت لایه باز قطرات آب و شبنم به ادامه مطلب بروید

نمونه عکس زیر نیز با همین مجموعه افکت تهیه شده است، در تصاویر زیر قطرات آب و شبنم بصورت دانه دانه و با جلوه کمتری ایجاد شده است که البته شما می توانید میزان این افکت را در طراحی کم و زیاد نمایید.

افکت بارن روی عکس

تصویر زیر یک مثال بهتر و زیبار تر از بکار گیری قطره آب در فتوشاپ با همین مجموعه افکت می باشد که قبل و بعد آن را می توانید مشاهده بفرمایید

افکت بارش باران

نمونه ای از افکت قطره آب و شبنم در فتوشاپ

افکت شبنم و باران در فتوشاپ

نمونه دیگری از این مجموعه افکت های شبنم و آب برای عکاسی

افکت بارانی کردن عکس

   نمونه ای طراحی شده با افکت های موجود در این مجموعه افکت قطرات آب و شبنم باران باریدن روی عکس

برای خرید این مجموعه افکت، شما می بایست نشانی پست الکترونیکی و شماره تلفن همراه خود را دقیق وارد نمایید ، زیرا اطلاعات خرید به ایمیل شما ارسال می شود و البته این شماره جهت پشتیبانی های آتی مورد نیاز می باشد. لطفا اطلاعات خرید خود را دقیق و صحیح وارد نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.