⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون اسپرت, فون فشن و اسپرت

دانلود رایگان بک گراند لایه باز اسپرت

در این مطلب از سایت پی اس دی ها،گروه گرافیکی نگار (فرخی) سه طرح لایه باز فون و بک گراند به صورت psd که مناسب طراحی عکس های عروس داماد و اسپرت است و بصورت رایگان در ادامه مطلب این نوشتار قابل دانلود می باشد.
این فون های لایه باز اسپرت کاملا psd است و برای ادیت، ویرایش و طراحی عکس اسپرت می توانید از این بک گراند ها استفاده کنید. این بک گراندهای اسپرت جهت طراحی عکس های اسپرت آتلیه ای بسیار مناسب می باشد.
برای دانلود رایگان این فون های اسپرت بر روی گزینه دانلود در ادامه مطلب کلیک نمایید.

دانلود رایگان بک گراند لایه باز اسپرت

دانلود رایگان بک گراند لایه باز اسپرت | psd| 16*21

دانلود رایگان بک گراند لایه باز اسپرت

در این بک گراند های لایه باز اسپرت نیازی به دوربر کردن سوژه ندارید، و تنها با قرار دادن عکس خود در میان این فون های psd و حذف بخش هایی از اطراف آن ها می توانید عکس خود را در این فون اسپرت جایگزین کنید.

دانلود رایگان بک گراند لایه باز اسپرت

این ۳ بک گراند پی اس دی از مجموعه فون حرفه ای ۴۸ عروس داماد و اسپرت گروه گرافیکی نگار گلچین شده و برای دانلود قرار داده شده، جهت مشاهده ی کامل این مجموعه اینجا کلیک کنید.

برای دانلود فایل ها و طرح های لایه باز بیشتر در موضوعات عروس داماد، بک گراند کودک، بک گراند عکس اسپرت و انواع بک گراند برای طراحی بنر های مذهبی و مناسبتی ، و انواع سورس ها و ابزار های گرافیکی حتما در کانال تلگرامی گروه گرافیکی نگار به آدرس زیر عضو شوید.

Negarpsd@

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.