⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس عروس, بک گراند عکس کودک, بک گراند وایت روم

دانلود رایگان بک گراند عمارت عکس آتلیه

نه عدد بک گراند نمای خارجی به صورت عمارت که توسط سایت پی اس دی ها در گروه گرافیکی نگار (فرخی) بصورت رایگان در دسترس شما قرار گرفته شده است.
این بک گراند عمارت با کیفیت را می توانید جهت طراحی عکس های آتلیه ای استفاده کنید .این ۹ بک گراند تک لایه با فرمت jpg و در ابعاد ۱۵۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل قابل دانلودمی باشد .
با یک طراحی حرفه ای در فتوشاپ و با تکنیک های فتوشاپ می توانید سوژه خود را طوری در بک گراند های زیر جایگزین کنید که کاملا طبیعی جلوه کند.برای دانلود رایگان این بک گراندهای عمارت بر روی گزینه دانلود کلیک نمایید.

این بک گراندهای با کیفیت عالی جهت چاپ برای دانلود توسط گروه گرافیکی نگار قرار داده شده است تا شما با دانلود رایگان آنها آلبوم دیجیتال آتلیه و عکس های آتلیه ای خود را به زیبایی طراحی نمایید.

این بک گراند ها با تنظیمات رنگی ای که در فتوشاپ می توانید روی ان اعمال نمایید و رنگ کردن بخش هایی مثل درخت ها و آسمان، نمایی بهتر جهت طراحی پیدا خواهند کرد. برای دانلود این بک گراند ها از نماهای خارجی سنگی و بناهای سنگی و عمارت های سنگی پله ، ایوان، درهای سنگی ورودی زیبا و جذاب با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

دانلود رایگان بک گراند عمارت عکس آتلیه

دانلود رایگان بک گراند عمارت های سنگی برای عکس آتلیه کودک ، عروس ، اسپرت

دانلود رایگان بک گراند عمارت عکس آتلیه دانلود رایگان بک گراند عمارت عکس آتلیه دانلود رایگان بک گراند عمارت عکس آتلیه دانلود رایگان بک گراند عمارت عکس آتلیه دانلود رایگان بک گراند عمارت عکس آتلیه دانلود رایگان بک گراند عمارت عکس آتلیه

اگر تمایل داشتید از طریق گوشی موبایل خود به کانال گروه گرافیکی نگار با تعداد زیادی بک گراند های کاربردی و ابزار های گرافیکی براش ، اکشن های آتلیه و … وارد شوید کافیست آدرس negarpsd@ را از قسمت سرچ در تلگرام جستجو کنید و عضو شوید.

برای مشاهده ی بک گراند و فون آتلیه psd و تک لایه jpg با کیفیت برای طراحی، فروشگاه سایت پی اس دی ها به آدرس زیر را مشاهده کنید.

http://shop.psdha.ir/

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.