⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس, بک گراند عکس عروس

دانلود رایگان فون اسپرت و بکگراند گل عروس

دو بک گراند با کیفیت تک لایه برای عکس های آتلیه ای عروس ، اسپرت توسط سایت پی اس دی ها گروه گرافیکی نگار (فرخی) بصورت رایگان در دسترس شما قرار داده شده است.
با استفاده از این بک گراندهای گل و جنگل شما می توانید برای طراحی عکس های آتلیه ای اسپرت و عروس فون ها و عکس های آتلیه ای زیبایی را طراحی کنید. برای دانلود رایگان این بک گراندهای گل بر روی گزینه دانلود در ادامه مطلب کلیک نمایید.

دانلود رایگان فون اسپرت و بکگراند گل عروس

دانلود رایگان فون اسپرت و بکگراند گل عروس

دانلود رایگان فون اسپرت و بکگراند گل عروس | بک گراند با کیفیت تک لایه

با استفاده از تغییر مد لایه ها و تکنیک های فتوشاپ به راحتی می توانید این بک گراند ها را بدون نیاز به دوربر کردن عکس، جهت طراحی عکس آتلیه ای استفاده کنید. گروه گرافیکی نگار با شعار پیوند تصویر و خاطره، اولین و بروزترین سایت تخصصی آتلیه در زمینه ی بک گراند و پی اس دی رایگان، سال هاست که در این زمینه فعالیت دارد و به لطف خدا،و عزتی که خداوند در نزد مشتریان و دوستانمان نصیب مان کرده، موفقیت های روز افزونی در این زمینه کسب کرده است.

گروه گرافیکی نگار همچنین علاوه بر این سایت دارای یک کانال تلگرامی گرافیکی با بیش از ۸ هزار و پانصد عضو است که در کانال نیز تعداد زیادی بک گراند و فون پی اس دی جهت دانلود رایگان قرار داده است، با عضویت در این کانال گرافیکی می توانید از امکانات کانال نیز بصورت رایگان استفاده کنید.

آدرس کانال گروه گرافیکی نگار:

NegarPsd@

همچنین محصول جدید دکور وایت روم عروس و داماد اسپرت هم با فرمت پی اس دی آماده شده که برای مشاهده و تهیه ی آن می توانید روی دکور وایت روم کلیک کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.