⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس عروس, دانلود ویژه

بک گراند عکس برای فتوشاپ

قرار دادن تصویر جهت تصویر سازی و در فتوشاپ و بکارگیری هنرمندانه بک گراند عکس برای فتوشاپ یکی از اصول مهم در طراحی به شمار می رود. البته داشتن بک گراند عکس خوشگل برای عکس های پرتره همیک موضوع مهم است ، پس به این نکته هم توجه کنید. شما اگر بهترین طراح باشید ولی بک گراند عکس ساده یا هر بک گراند دیگری را در دسترس نداشته باشید نمی توانید اثر خود را به خوبی ارائه دهید. در این پست تعداد ۱۵ بک گراند مختلف مناسب برای طراحی های پرتره یا اتلیه ای قرار داده شده است که شما می توانید از آنها برای طراحی های مختلف آتلیه ای استفاده نمایید.

بک گراند عکس برای فتوشاپ

از ویژگی های این بک گراندهای عکاسی وجود گل های با نمای بسیار خوب می باشد، نما و وضوح خوب این عکس ها به زیبایی هر چه بیشتر طراحی شما کمک می کند که شما می توانید از آبجکت های مختلف به زیبایی هر چه بیشتر ان بیافزایید.

نمونه بک گراند عکس برای فتوشاپ و طراحی عکس ↓ ↓

بک گراند عکس برای فتوشاپ

نمونه دیگر از طراحی انجام شده با فایل های موجود در این بسته را در تصویر زیر می بینید. ↓↓

بک گراند عکس برای فتوشاپ

نمونه دیگر از عکس طراحی شده با این بک گراند ها↓ ↓

بک گراند عکس برای فتوشاپ

برای خرید این ۱۵ عد بک گراند از سایت گروه گرافیکی نگار – فرخی ، باید مبلغ آن را از طریق فرم زیر پرداخت و آدرس ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، زیرا لینک دانلود پس از پرداخت به ایمیل شما ارسال می شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.