⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : جشن عبادت و تکلیف, دانلود فون مدرسه

دانلود رایگان فایل لایه باز دکور آتلیه با بک گراند چوبی

دانلود رایگان فایل لایه باز دکور آتلیه با بک گراند چوبی را در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، گروه گرافیکی نگار فرخی ، یک فایل لایه باز دکور آتلیه با بک گراند چوبی طراحی کرده و قرار داده ایم.

بک گراند کودک مخصوص طراحی فون عکس آتلیه کودک  فرمت : کاملا psd  لایه باز | کیفیت : عالی مخصوص عکس های کودک بصورت رایگان در دسترس شما قرار گرفته.
این فون و بک گراند های کودکانه و طرحهای آماده به شما کمک می کند تا بتوانید آلبوم عکس کودک زیبایی را طراحی نمایید
در این فون های کودک لایه باز psd تمامی لایه ها در نرم افزار فتوشاپ قابل تفکیک و ویرایش هستند.
برای طراحی عکس کودک در اکثر این فون های کودکانه پی اس دی عکس نیازی به دور بر سوژه ندارید و فقط کافیست عکس خود را روی بک گراند مشکی بگیرید و با تکنیک های فتوشاپ در این فون ها قرار دهید.
شما می توانید عکس هایی از ژست های متفاوت و زیبای نوزاد و یا کودک عزیز خود را در این فون لایه باز کودک زیبا قرار دهید و به راحتی پس از گرفتن عکس از کودک خود عکس را در فتوشاپ باز کرده و پس از باز کردن فایل بک گراند در فتوشاپ ،عکس را بر روی  لایه ی اصلی بگذارید
تمامی آبجکت ها از بک گراند جدا هستند ، لذا شما می توانید از لایه های این طراحی در عکس های خود نیز بصورت جدا استفاده کنید .
برای دانلود رایگان این فون های کودک بر روی گزینه دانلود کلیک نمایید.

دانلود رایگان فایل لایه باز دکور آتلیه با بک گراند چوبی

دانلود رایگان فایل لایه باز دکور آتلیه با بک گراند چوبی

فروشگاه فون و بکگراند کودک

برای استفاده از فایل ها و فون و بکگراند آتلیه ای بیشتر بصورت رایگان حتما در کانال تلگرامی سایت ما عضو شوید تا بصورت رایگان بتوانید فایل های با کیفیت و زیبایی را دانلود کنید. آدرس تلگرامی گروه گرافیکی نگار:

Negarpsd@

یا به شماره ما در تلگرام پیام بدهید (۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰) تا آدرس کانال را برای شما بفرستیم

دانلود رایگان فایل لایه باز دکور آتلیه با بک گراند چوبی از لینک پایین

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.