⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : انواع فایل psd, دانلود ویژه

طرح لایه باز لوح سپاس

طرح لایه باز لوح سپاس و تقدیر برای طراحی لوح تقدیر و چاپ روی کاغذ یا دیگر متریال ها و اعطای آن به افرادی که قصد تقدیر و تشکر از آنها را دارین و یا بعنوان برگزیده ی مسابقات رسمی می خواهید از آنها تقدیر نمایید.

طرح لایه باز لوح سپاس

طرح لایه باز لوح سپاس

تقدیر و تشکر با اعطای لوح تقدیر و لوح سپاس همواره یکی از شیوه های قددانی از افراد خاص می باشد مثلا از لوح تقدیر می توان از افرادی که در مسابقات بنده شده اند و یا از افرادی که ابراز شایستگی کرده اند تشکر و قدردانی نمود.

برای طراحی لوح تقدیر طرح و عکس های زیادی موجود است اما اگر شما می خواهید یک طرح ساده و در عین حال رسمی را طراحی نمایید این طرح لایه باز بسیار شیک و زیبا می تواند به شما کمک کند.

طرح لایه باز لوح سپاس

در طرح بالا ↑ یک نمونه مثال از این فایل لایه باز را برای تقریب به ذهن در قاب طراحی کرده و برای شما قرار داده ایم. جهت خرید این فایل پی اس دی psd باید ابتدا هزینه را پرداخت و برای دریافت لینک دانلود آن بعد از پرداخت موفق وجه، به ایمیل خود مراجعه نمایید

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.