⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : انواع فایل psd

دانلود رایگان موکاپ لوگوی سه بعدی psd

دانلود رایگان موکاپ لوگوی سه بعدی psd شیشه ای شفاف و براق برای نمایش طراحی لوگو را در این مطلب از سایت پی اس دی ها (فرخی) گروه گرافیکی نگار آماده کرده ایم. این موکاپ آماده بسیار زیبا و کاربردی را در ادامه مطلب می توانید دانلود کنید.

موکاپ (Mockup) چیست و روش استفاده و ساخت آن چیست ؟ به  عبارتی دیگر فایلهای پیش نمایش ، قالب های گرافیکی آماده امیباشد که در موضوعات مختلف و با فرمت PSD لایه باز می توان در امور طراحی به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده نمود. طراحان می توانند به کمک موکاپ، طرح اولیه خود را قبل از اجرا و چاپ در قالب اصلی به صورت پیش نمایش مشاهده کرده و یا از آن به عنوان یک فایل گرافیکی زیبا در پروژه های طراحی خود استفاده نمایند.طبق گزارشات مشتریان وقتی نمونه های کار خود را به این شکل مشاهده میکنند رضایت بیشتری نسبت به کار دارند.

دانلود رایگان موکاپ لوگوی سه بعدی

روش استفاده از موکاپ

روش استفاده از موکاپ ویرایش و ادیت فایل پیش نمایش در فتو شاپ بسیار ساده است و حتی اگر شما فتوشاپ را به خوبی بلد نباشید میتوانید از این فایل استفاده کنید کافی است مراحل زیر را دنبال کنید تا آن را بیاموزید ، روش استفاده از موکاپ در تمامی موارد شبیه به توضیحات زیر است و برای کار با آن نیاز به دانش بالایی نیست !

روش استفاده از موکاپ psd

روش استفاده از موکاپ psd – مرحله اول ↑↑

روش استفاده از موکاپ psd

روش استفاده از موکاپ psd – مرحله دوم ↑↑

روش استفاده از موکاپ psd

روش استفاده از موکاپ psd – مرحله سوم↑↑

برای دانلود رایگان انواع جدید ترین پی اس دی های عروس ، اسپرت ، کودک ، کارت ویزیت ، موکاپ پی اس دی و … در کانال گروه گرافیکی نگار با چندین هزار عضو ، عضو شوید و از مطالبی که هر روز در کانال تلگرامی psdha.ir قرار داده می شود استفاده کنید.

آدرس کانال تلگرامی پی اس دی ها : Negarpsd@

در صورتی که از طریق لینک بالا موفق به عضویت در کانال نشدید، به شماره ما در تلگرام پیام بدین و لینک کانال را دریافت کنید. ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.