⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دسته‌بندی نشده

دانلود رایگان کارت ویزیت عکاسی و آتلیه

دانلود رایگان کارت ویزیت عکاسی و آتلیه پایین را بصورت لایه باز و psd در این مطلب از سایت پی اس دی ها نگار (فرخی ) آماده کرده ایم. این کارت ویزیت رایگان مناسب آتلیه های عکاسی است و با کیفیت عالی و لایه لایه برای دانلود قرار گرفته است.

در این کارت ویزیت عکاسی از رنگ های سنگین و بسیار شیک سیاه و سفید یا طوسی استفاده شده و این رنگ آمیزی سنگین به شیک بودن کارت بسیار کمک میکند. این کارت ویزیت ، تصویری از یک دوربین است و بصورت پشت و رو طراحی شده است.

دانلود رایگان کارت ویزیت عکاسی و آتلیه بصورت لایه باز و psd

شما با تغییر متن روی کارت ویزیت میتوانید نام و آدرس آتلیه عکاسی خود را روی کارت درج کرده و چاپ کنید و یا از این کارت ویزیت برای مغازه تجهیزات عکاسی و فروش دوربین استفاده نمایید. برای دانلود رایگان کارت ویزیت لایه باز پی اس دی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برای دانلود رایگان انواع جدید ترین پی اس دی های عروس ، اسپرت ، کودک ، کارت ویزیت ، موکاپ پی اس دی و … در کانال گروه گرافیکی نگار با چندین هزار عضو ، عضو شوید و از مطالبی که هر روز در کانال تلگرامی psdha.ir قرار داده می شود استفاده کنید.

آدرس کانال تلگرامی پی اس دی ها : Negarpsd@

در صورتی که از طریق لینک بالا موفق به عضویت در کانال نشدید، به شماره ما در تلگرام پیام بدین و لینک کانال را دریافت کنید. ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.