⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : نرم افزارهای عکاسی و آتلیه

دانلود ۱۵ افکت رتوش حرفه ای لایتروم از گرافیک ریور

۱۵ افکت رتوش حرفه ای لایتروم از گرافیک ریور | ۰.۱۹۹ مگابایت | فرمت lrtemplate
در این مجموعه شاهد ۱۵ افکت رتوش حرفه ای لایتروم از گرافیک ریور می باشید که با فرمت lrtemplate بر روی سایت پی اس دی ها برای دانلود رایگان قرار گرفته است.

دانلود 15 افکت رتوش حرفه ای لایتروم از گرافیک ریور - Premium Retouching Lightroom  

۱۵ افکت رتوش حرفه ای لایتروم از گرافیک ریور | ۰.۱۹۹ مگابایت | فرمت lrtemplate

 

نام کامل لایت روم Adobe Photoshop Lightroom است که شاید به علت وجود نام فتوشاپ در نام آن کمی گیج‌کننده به نظر برسد، اما در واقع لایت روم یک زیر مجموعه از فتوشاپ با قابلیت‌های خاص است که این قابلیت‌ها در فتوشاپ وجود نداشته و احتمالا هرگز وجود نخواهد داشت.
هدف اصلی این نرم‌افزار مدیریت حجم انبوهی از تصاویر و مرتب‌سازی آنها به منظور سهولت دسترسی هنگام ذخیره در یک مکان خاص است. فتوشاپ نرم‌افزار فوق‌العاده‌ای در ویرایش تصاویر به شمار می‌آید، اما هنگامی که تعداد این تصاویر ویرایش‌شده زیاد شود مدیریت آن کار بسیار دشواری خواهد بود.عمده فعالیت یک فرد به عنوان عکاس با فتوشاپ تنظیم و بهینه‌سازی تصاویر قبل از انتقال آنها از دوربین به هارد رایانه است که همیشه یک پروسه پیچیده و زمانبر محسوب می‌شود. پس از انتقال، بزرگ‌ترین چالش مرتب‌سازی و گروه‌بندی و پیدا‌کردن یک تصویر از بین انبوه تصاویر موجود است.
لایت روم یک نرم‌افزار مدیریت تصویر بر پایه پایگاه داده است که بصورت خودکار اطلاعات متادیتای تصویر مثل نام و نوع دوربین، تاریخ و زمان ثبت، دیافراگم، سرعت شاتر، iso، وایت بالانس و… را خوانده و به‌عنوان یک exif شناخته و این اطلاعات را در یک بانک اطلاعاتی به نام کاتالوگ برای عکس ذخیره می‌کند. هنگامی که یک تصویر به محیط لایت‌روم افزوده می‌شود این نرم‌افزار با قابلیت درونی خود امکان اضافه‌کردن اطلاعات اضافی مثل کلمات کلیدی، علائم، ستاره‌های امتیازدهی و… را فراهم می‌کند که این امر در پیدا‌کردن تصویر مورد نظر از بین هزاران تصویر موجود کمک فراوانی خواهد کرد. این روش فهرست‌برداری و تگ‌گذاری در فتوشاپ وجود ندارد، زیرا فتوشاپ یک برنامه مبتنی بر پایگاه داده نیست. علاوه بر قابلیت‌های مدیریت رسانه، لایت روم حاوی ابزارهایی است که به عکاسان در دستکاری و تنظیم تصاویر کمک می‌کند. به طور خلاصه فتوشاپ یک ابزار ویرایش تصاویر و لایت روم یک ابزار مدیریت تصاویر با برخی قابلیت‌های ویرایشی و تنظیم تصویر است.
ابزارهایی که لایت‌روم از آنها در ویرایش و تصحیح تصاویر استفاده می‌کند، در گروه‌هایی به شرح زیر جمع شده است:
۱ـ Histogram
۲ـ Basic
۳ـ Tone Curve
۴ـ HSL / Color / B&W
۵ ـ Split Toning
۶ ـ Detail
۷ـ Lens Corrections
۸ ـ Effects
۹ ـ Camera Calibration
فهرست ابزارهای موجود در لایت روم تقریبا پوشش‌دهنده مجموعه کاملی از ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش و تنظیم تصاویر است. در لایت‌روم تغییرات انجام گرفته روی یک تصویر را می‌توان به عنوان یک الگو ذخیره و به مجموعه‌ای از تصاویر مورد نظر به صورت یکجا اعمال کرد.
در اصل لایت روم برای عکاسانی ساخته شده که نمی تونن از پس خرید و یا هزینه های سنگین فوتوشاپ بر بیان و میرن سراغ لایت روم؛ البته با اومدن کریتیو کلود های کمپانی ادوبی عکاسان میتونن با کمترین هزینه به سراغ فوتوشاپ برن و به شکل اجاره ای ازش استفاده کنن.

و در نهایت لایت روم برای عکاسانی ساخته شده که نمی خوان خودشون رو درگیر ویرایش های سنگین و حرفه ای بکنن و از طرفی میخوان مدیریتی رو آرشیو عکسهاشون داشته باشن.

بعد از این توضیحات ابتدایی میتوانید این ۱۵ افکت روتوش لایت روم را از ادامه مطلب دانلود کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.