⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : افکت عکس, بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس عروس, بک گراند عکس کودک

دانلود رایگان بک گراند و تکسچر بوکه با کیفیتی عالی

دانلود رایگان بک گراند و تکسچر بوکه با کیفیتی عالی بصورت jpg جهت طراحی عکس عروس و اسپرت را در این مطلب از سایت پی اس دی ها (فرخی) قرار داده ایم . با تغییر مد لایه ها در فتوشاپ می توانید این عکس های با کیفیت بوکه را روی عکس های آتلیه ای قرار داده و با تکنیک های فتوشاپ عکسی زیبا و حرفه ای طراحی نمایید.

دانلود رایگان بک گراند و تکسچر بوکه با کیفیتی عالی بصورت jpg

بوکه چیست؟ بوکه (به انگلیسی: Bokeh) افکتی مات یا شکل هنری و زیباشناسانه برای عکاسی است که در نواحی خارج از فوکوس تصویر ایجاد می‌شود. بوکه با میزان تندی رنگ یا شارپنس تفاوت دارد، تندی رنگ اتفاقی است که در بالاترین نقطهٔ فوکوس رخ می‌دهد، اما بوکه بهترین موقعیت نقطه خارج از فوکوس را به نمایش می‌گذارد. بهترین لنز‌ها در حالت اتوماتیک نقاط نورانی خارج از فوکوس را بصورت دایره‌هایی با مرز مشخص و شارپ نشان می‌دهد، اما بوکه درست زمانی رخ داده است که لبه این دوایر نورانی محوشده باشد. عکاسان گاهی از تکنیک فوکوس سطحی برای نمایش بهترین نواحی خارج از فوکوس روی عکس استفاده می‌کنند.

بوکه اغلب، سایه‌روشن‌های گرد و کوچک پس‌زمینه است که بیشتر آشکار هستند، مانند انعکاس‌های زیبا از منابع نور که جلوهٔ خاصی به عکس می‌بخشند. البته افکت بوکه به سایه‌ روشن‌ها محدود نمی‌شود، مات شدن در تمامی نواحی خارج از فوکوس عکس رخ می‌دهد.

برای دانلود بکگراند های بوکه از لینک دانلود پایین ، روی لینک کلیک کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.