⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

دانلود فایل لایه باز تقویم ۹۶ خروس

۳۴۲۷

دانلود فایل لایه باز تقویم ۹۶ خروس را در این مطلب از سایت پی اس دی ها آماده کرده ایم. این تقویم پی اس دی ، که مناسبت ها نیز در آن درج شده است، در ابعاد ۴۰ در ۶۰ سانتی متر و دی پی آی ۳۰۰ طراحی شده و با توجه به اینکه امسال سال خروس می باشد، از شخصیت کارتونی خروس در حالت های مختلف استفاده شده است.

حجم این فایل لایه باز در حالت فشرده حدود ۳۰ مگابایت است و کیفیتی عالی دارد.

جالب است که بدانید خروس موجودی خیال باف است و خود را تافته جدا بافته می‌داند و دوست دارد همه از او تعریف و تمجید کنند. خروس به راحتی افکار و عقاید خود را بیان می کند و برای دفاع از گفته های خود تا مرز پرخاشگری و ستیزه جویی می تازد. این طرز فکر و رفتار ناخوشایند خروس اطرافیانش را آزرده می سازد؛ ولی آنان با وقار تمام از این بی ادبی خروس چشم پوشی می کنند.

خروس سمبل وفاداری و وقت شناسی است. برای گذشتگان که ساعت شماطه ای نداشتند، بانگ خروس اهمیت ویژه ای داشته است و مردم را بیدار می کرده است.

در بالای این تقویم متن یا مقلب القلوب و الابصار نیز به صورت لایه باز قرار گرفته و همچنین، فریم یا قابی که میتوانید عکس خود را در آن جایگزین نمایید.

دانلود فایل لایه باز تقویم 96 خروس

تقویم لایه باز ۱۳۹۶ با شخصیت کارتونی خروس

جهت خرید این فایل لایه باز تقویم ۹۶ با طرح خروس روی دکمه ی خرید کلیک کنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ این فایل، بلافاصله لینک آن را در ایمیل خود ، به صورت اتوماتیک دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.