⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : اکشن, پلاگین فتوشاپ

دانلود ۱۴۵ اکشن روتوش ، تنظیم رنگ عکس

دانلود ۱۴۵ اکشن روتوش ، تنظیم رنگ عکس های آتلیه ای به صورت رایگان در این مطلب از سایت پی اس دی ها را برای شما دوستان آماده کرده ایم. این اکشن ها که ترکیبی از افزونه های روتوش ، افزونه های تنظیمات رنگی آتلیه ای برای عکس ، و تنظیمات و تغییرات نور عکس در فتوشاپ به صورت حرفه ای و زیبا می باشند در ادامه مطلب قابل دانلود هستند.

دانلود ۱۴۵ اکشن روتوش ، تنظیم رنگ عکس ، برای استفاده در نرم افزار فتوشاپ و طراحی عکس های حرفه ای در آتلیه. دانلود رایگان اکشن، دانلود اکشن، اکشن روتوش، اکشن آتلیه ای ، اکشن تنظیم رنگ و نور عکس ، اکشن فتوشاپ، پلاگین فتوشاپ. اکشن روتوش عکس در فتوشاپ.

اکشن ، افزونه های فتوشاپ است که برنامه یا عملیات خاصی را انجام میدهد، و با یک کلیک به سرعت و به صورت اتوماتیک میتواند عملیات روتوش، تنظیم نور و رنگ، جلوه های خاص و …را روی عکس اعمال کند. فرمت اکشن atn  می باشد و از زبانه ی اکشن قابل لود در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

 

دانلود 145 اکشن روتوش ، تنظیم رنگ عکس

دانلود ۱۴۵ اکشن روتوش ، تنظیم رنگ عکس های آتلیه ای با یک کلیک در فتوشاپ

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.