⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور

دانلود فریم عکس psd برای طراحی

دانلود فریم عکس psd برای طراحی عکس دانلود فریم عکس عروسی psd کاملا لایه باز در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی ، تعدادی فریم و قاب دایره ای شکل برای عکس آماده کرده ایم .میتوانید در طراحی عکس های آلبومی و عکس های آتلیه ای عروس و داماد و کودک از این فریم های زیبا بهره ببرید.

قرار دادن عکس های کامپیوتری درون قاب باعث زیباتر شدن عکس میشود. مخصوصا اگر طرح قاب را متناسب با عکس انتخاب کنید. سپس میتوانید عکس نهایی را روی دسکتاپ خود قرار دهید و یا از آن پرینت بگیرید و روی یخچال خود بچسبانید!
بعد از قرار دادن عکس درون فریم ، میتوانید عکس نهایی را با فرمت دلخواه خود ذخیره کنید.
برای استفاده از فریم های دیجیتالی اولین مرحله این هست که عکس مورد نظرتون را باز کنید و بعد فریم انتخابیتون را بر روی آن کپی کنید . درضمن با تغییر سایز ویا چرخاندن تصویر ، آن را با فریم هماهنگ کنید.

حاشیه پی اس دی ، قاب پی اس دی ، فریم عکس پی اس دی ، طرح لایه باز قاب دیجیتالی حاشیه عکس ، دانلود رایگان فریم عکس عروس و داماد ، دانلود قاب عکس.

دانلود فریم عکس psd برای طراحی

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.