⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : انواع فایل psd

پوستر انتخاباتی لایه باز رایگان

پوستر انتخاباتی لایه باز رایگان برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی جهت دانلود رایگان قرار داده ایم. این بنر لایه باز بصورت تخصصی توسط تیم گرافیکی گروه گرافیکی نگار طراحی شده است. این پوستر انتخاباتی ریاست جمهوری لایه های از هم جدا دارد و از تمام لایه ها بصورت جدا از هم میتوانید در طراحی استفاده نمایید.

ما عکس حجت الاسلام رئیسی را در این پوستر انتخابات قرار داده ایم که یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری امسال ، ۱۳۹۶ می باشند.شما میتوانید عکس مورد نظر خود را جایگزین نمایید. برای دانلود رایگان این فایل لایه باز انتخاباتی به ادامه مطلب سایت بروید.

لطفا پس از دانلود تراکت و پوستر لایه باز نامزد انتخاباتی، حتما فایل را بصورت فنی از نظر ابعاد و رنگ و نور، بررسی کرده و سپس اقدام به چاپ نمایید.

پوستر انتخاباتی لایه باز رایگان

این پوستر لایه باز انتخابات را به همراه دو (لوگو) نام حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی برای طراحی پوستر لایه باز تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری،برای دوستان طراح که قصد دارند برای تبلیغات حجت الاسلام رئیسی تصویر طراحی کنند، در ادامه مطلب بصورت رایگان دانلود کنید.

پوستر انتخاباتی لایه باز رایگان

فایل لایه باز پوستر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی psd | دولت کار و کرامت | فایل لایه باز تبلیغات انتخابات

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.