⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس

دانلود رایگان بک گراند عکس عروس داماد

دانلود رایگان بک گراند عکس عروس داماد را در این مطلب آماده کرده ایم. این آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد که بصورت ژرنال توسط گروه گرافیکی نگار (پی اس دی ها ) طراحی شده است، بصورت لایه باز و فریم دار می باشد. استفاده از متن سنتی و زیبای شکسته نستعلیق در این آلبوم ایتالیایی زیبایی خاصی را به این فایل آماده ی آلبوم عروسی داده است.

آلبوم ایتالیایی ، آلبوم عروسی ، آلبوم عکس عروس داماد، آلبوم ژرنالی ، آلبوم عکس دیجیتالی ، آلبوم دیجیتال اسپرت لایه باز ، البوم عکس عروس ، آلبوم پی اس دی ، psd آلبوم ایتالیایی ، طراحی گروه گرافیکی نگار (فرخی)

استفاده از این فایل ها بسیار ساده میباشد فقط شما باید عکس های مورد نظر خود را که با ژست های مختلف و در بکگراند مشکی یا سفید گرفته اید در نرم افزار فتوشاپ باز کنید و در لایه های مشخص شده عکس در زیر لایه اصلی قرار داده و زیباترین آلبوم ایتالیایی خود را بوجود آورید. این مجموعه متشکل ازیک طرح لایه باز psd است.

این آلبوم دیجیتال در ابعاد ۳۰ در ۶۰ طراحی شده و برای قرار دادن عکس در این آلبوم نیازی به دوربری ندارید. و فقط کافیست با تکنیک کلیپینگ ماسک ، در فتوشاپ، عکس را در لایه های قاب قرار دهید.

دانلود رایگان بک گراند عکس عروس داماد

برای دانلود فایل های بیشتر گرافیکی در بزرگترین کانال تلگرامی گرافیک و بکگراند سایت ما عضو شوید:

آدرس تلگرامی کانال گرافیکی نگار :

NegarPsd@

یا برای دریافت لینک عضویت در کانال تلگرامی به شماره تلگرامی پایین ، در تلگرام، پیام بدهید.

۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.