⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس, بک گراند عکس عروس, فون عروس و داماد

دانلود رایگان بک گراند عروس

دانلود رایگان بک گراند عروس در چهار فایل پی اس دی لایه باز را در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی آماده کرده ایم. این ۴ پی اس دی بکگراند عروس و داماد در سبک ها و رنگهای مختلف طراحی شده و بدون نیاز به دوربر کردن سوژه عروس یا داماد خود را میتوانید در فریم های تعبیه شده در این بک گراندهای عروس داماد ،  جایگزین نمایید.

آلبوم ایتالیایی ، آلبوم عروسی ، آلبوم عکس عروس داماد، آلبوم ژرنالی ، آلبوم عکس دیجیتالی ، آلبوم دیجیتال اسپرت لایه باز ، البوم عکس عروس ، آلبوم پی اس دی ، psd آلبوم ایتالیایی ، طراحی گروه گرافیکی نگار (فرخی)

دانلود رایگان بک گراند عروس

همانطور که اطلاع دارید، این فون های و تمامی فایل های سایت با نرم افزار وینرر فشرده سازی شده تا شما بتوانید براحتی آن ها را دانلودکنید. پس از دانلود فایل ها شما می بایست توسط نرم افزار winrar این فایل ها را از حالت فشرده خارج کنید تا بتوانید در فتوشاپ از آن ها استفاده کنید. طریقه استفاده از وینرر بسیار آسان است. برای دانلود این بک گراند عکس عروس و داماد به ادامه مطلب بروید.

برای دانلود فایل های بیشتر گرافیکی در بزرگترین کانال تلگرامی گرافیک و بکگراند سایت ما عضو شوید:

آدرس تلگرامی کانال گرافیکی نگار :

NegarPsd@

یا برای دریافت لینک عضویت در کانال تلگرامی به شماره تلگرامی پایین ، در تلگرام، پیام بدهید.

۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.