⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند عکس کودک, دانلود فون کودک, دانلود ویژه, فون كودك, فون کودک لایه باز

بک گراند عکس کودک لایه باز

بک گراند عکس کودک لایه باز ، پک شماره ۱۹ (با امکان خرید بصورت دانلودی و آنلاین) ، مجموعه ای از بک گراند لایه باز عکس کودک (فرمت PSD) را برای طراحی عکس کودک در این پست با امکان خرید آنلاین قرار داده ایم، این مجموعه که با نام پک شماره ۱۹ در فروشگاه سایت پی اس دی ها نیز وجود دارد، متشکل از ۶۰ فایل لایه باز بک گراند کودکانه پی اس دی  با کیفیت : ۳۰۰ DPI و سایز : ۲۵*۲۰  می باشد. کیفیت این فون های لایه باز جهت چاپ بسیار عالی می باشد. وجود فضاهای گرافیکی مختلف برای طراحی های کودکانه دخترانه یا پسرانه یکی از ویژگی های خوب این مجموعه می باشد. همچنین شما می توانید از این بک گراند ها برای کار مدارس نیز استفاده کنید. این مجموعه توسط گروه گرافیکی نگار تولید شده است.

در زیر چند نمونه از کارهای طراحی شده با این مجموعه را بعنوان پیش نمایش قرار داده ایم.

 

بک گراند لایه بازکودکان | کدمحصول ۱۹ | تعداد ۶۰ فایل | اندازه ۲۰×۲۵ | psd

بک گراند عکس کودک لایه باز

نمونه بک گراند لایه باز کودکانه موجود در پک شماره ۱۹

بک گراند عکس کودک لایه باز  نمونه بک گراند عکس کودکانه پی اس دی موجود در پک شماره ۱۹بک گراند عکس کودک لایه باز

نمونه فون لایه باز کودکانه موجود در پک شماره ۱۹

بک گراند عکس کودک لایه باز

نحوه خرید مجموعه بک گراند فون لایه باز کودک شماره ۱۹ به چه شکلی است؟

به این صورت می باشد که که باید ابتدا اطلاعات موجود در فرم خرید زیر را وارد نمایید. در نوشتن آدرس ایمیل خود دقت نمایید و توجه نمایید که ایمیل با www شروع نمی شود، بعد از پرداخت موفق لینک دانلود این مجموعه به ایمیل شما ارسال می شود. برای دانلود راحت تر باید روی کامپیوتر خود نرم افزارهایی مثل اینترنت دانلود منیجر یا فلش گت را نصب نمایید. خرید دانلودی این مجموعه شما باعث صرفه جویی در هزینه پستی می شود و همچنین باعث می شود سفارش شما در زمان سریعتری بدست شما برسد، زیرا بلافاصله بعد از پرداخت موفق هزینه، لنیک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. حجم این مجموعه در حالت زیپ شده حدود۲گیگ می باشد. لطفا به شارژ اینترنت خود قبل از دانلود توجه داشته باشید.

مشاهده نمونه های بیشتر پک شماره ۱۹

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

جهت مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به ادامه مطلب نیز مراجعه نمایید

بک گراند لایه باز کودک پک شماره۱۹

بک گراند عکس کودکانه لایه باز  پک شماره ۱۹

بک گراند عکس کودک لایه باز پک شماره ۱۹

مشاهده نمونه های بیشتر پک شماره ۱۹

برای خرید مجموعه بک گراند فون لایه باز کودک شماره ۱۹ لطفا ابتدا اطلاعات موجود در فرم دکمه خرید  را وارد نمایید و در نوشتن آدرس ایمیل خود جدا دقت نمایید و توجه نمایید که ایمیل معمولا با www شروع نمی شود، پس از پرداخت موفق لینک دانلود این مجموعه به ایمیل شما ارسال می شود. برای دانلود راحت تر باید روی کامپیوتر خود نرم افزارهایی مثل اینترنت دانلود منیجر یا فلش گت را نصب نمایید. لطفا از گوشی برای دانلود استفاده نفرمایید.  خرید دانلودی این مجموعه باعث صرفه جویی در هزینه پستی شما می شود و همچنین باعث می شود سفارش شما در زمان سریعتری بدست شما برسد، زیرا همانطور که گفته شد بلافاصله بعد از پرداخت موفق هزینه، لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. حجم این مجموعه در حالت زیپ شده حدود۲گیگ می باشد. لطفا به شارژ اینترنت خود قبل از دانلود فون کودک لایه باز توجه داشته باشید.

مشاهده نمونه های بیشتر پک شماره ۱۹

 

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.