⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, انواع فایل psd, دانلود فونت, دانلود ویژه

متن لایه باز فتوشاپ برای طراحی عکس کودک

متن لایه باز فتوشاپ برای طراحی عکس کودک در بیش از ۷۰ لایه ی مختلف ، به همراه ۲۰۰ آبجکت کودکانه ، شامل آبجکت های ماه ، ستاره ، خورشید ، گل ، تصاویر نمادین مربوط به مدرسه مثل مداد، کتاب ، دفتر ، کیف ، عکس های کودکانه ، تولد ، کیک در قالب فونت که میتوانید در طراحی های آلبوم کودک و عکس های کودک در ابعاد مختلف استفاده کنید و طراحی زیبایی را ارائه کنید.

کد محصول: ۳۷۷۹

تعداد و فرمت : ۷۰ متن آماده psd + بیش از ۲۰۰ آبجکت کودکانه به صورت font

متن لایه باز فتوشاپ برای طراحی عکس کودک متن لایه باز فتوشاپ برای طراحی عکس کودک

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه بک گراند های این پک اینجا کلیک کنید

برای دانلود در ازای پرداخت این مجموعه متن آماده کودکانه، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، در ایمیلتان دریافت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

این متن های آماده و فونت های نمادین مخصوص کودک را در طراحی میتوانید براحتی استفاده کنید . متن های آماده که بصورت لایه لایه هستند، با کشیدن روی عکس کودک میتوانید استفاده کنید و بیش از ۲۰۰ طرح نمادین کودکانه نیز در این مجموعه قرار دارد که در قابل فونت به شما ارائه می شود و در فتوشاپ از بخش فونت ، قابل فراخوانی هستند.

متن لایه باز فتوشاپ برای طراحی عکس کودک

همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید، بیش از ۲۰۰ طرح مختلف در این ۱۷ فونت موجود در این پک قرار دارد که با اشکال مختلف مناسب طراحی کودک ، برای طراحی عکس های کودکانه قرار گرفته است.

متن لایه باز فتوشاپ برای طراحی عکس کودک

فراخوانی این طرح ها ، به راحتی انجام پذیر است. تنها کافیست ، فونت های موجود در پک را در پوشه ی font واقع در کنترل پنل ویندوز خود کپی کنید و بعد از منوی فونت فتوشاپ ، طرح ها را وارد فتوشاپ کنید

مثلا با نوشتن یک حرف انگلیسی ، و انتخاب آن ، و تغییر فونت آن به فونت این طرح، از آن برای طراحی های خود استفاده نمایید.

متن لایه باز فتوشاپ برای طراحی عکس کودک

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید، با استفاده از یکی از این فونت ها font ، بک گراند عکس کودک که بکگراندی ساده بوده است، طراحی کرده ایم و نمای زیبایی از یک کاغذ دیواری دخترانه را در این عکس ایجاد کرده ایم.

رنگ این فونت ها font ، قابل تغییر است و شما براحتی میتوانید فونت را به هر رنگی که میخواهید تغییر دهید.

همچنین همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید ، بیش از ۷۰ لایه psd بصورت متن کودکانه وجود دارد که متن های آماده هستند و می توانید در طراحی عکس کودک از آن ها نیز استفاده کنید.

متن لایه باز فتوشاپ برای طراحی عکس کودک

 

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.