⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, تصاویر دوربر شده, دانلود ویژه, عاشقانه ولنتاین

متن با کیفیت نستعلیق و شکسته نستعلیق لایه باز ، برای طراحی عکس های عاشقانه ، پوستر عاشقانه ، عکس های عروس و داماد و دونفره در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی ،آماده دانلود شده است. این متن ها و شعرهای نستعلیق بصورت کاملا آماده و با فرمت پی ان جی برای طراحی در اختیار شما قرار میگیرد.

برای طراحی عکس های آتلیه ای و آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد نیز میتوانید از این متن های لایه باز استفاده کنید.

برای استفاده از این متن های لایه باز و شعر های اماده دوربر شده ی png شما فقط کافیست که متن مورد نظر خود را از میان این مجموعه انتخاب کنید و در فتوشاپ بروی عکس عروس و داماد و یا عکس های دو نفره ی اسپرتی که در آتلیه گرفته اید، بکشید و با سلیقه ی خودتان جلوه ی زیبایی به متن و عکس خود بدهید و ذخیره کنید.

کد محصول : ۳۸۱۸

تعداد و فرمت : ۲۵ فایل لایه باز png کاملا لایه باز

 متن با کیفیت نستعلیق و شکسته نستعلیق لایه باز متن با کیفیت نستعلیق و شکسته نستعلیق لایه باز

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه متن های نستعلیق و شکسته نستعلیق این پک اینجا کلیک کنید

برای دانلود در ازای پرداخت این مجموعه متن آماده نستعلیق ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، در ایمیلتان دریافت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.