⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند لایه باز, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

بک گراند جشن فارغ التحصیلی

بک گراند جشن فارغ التحصیلی زیر را در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی آماده دانلود کرده ایم. این بک گراند جذاب که با کیفیت عالی قابل دانلود است،  بصورت پی اس دی PSD کاملا لایه لایه طراحی شده که شما براحتی بتوانید تمامی لایه ها را جابجا کنید یا درصورت تمایل هر کدام از لایه ها را حذف کنید. لوح سپاس یا تقدیر نامه بهمراه متن داخل آن نیز از بک گراند جداست و امکان جایجایی دارد.

از این فایل لایه باز میتوانید برای طراحی عکس مدرسه در پایان دوره تحصیلی استفاده کنید یا عکس های پیش دبستانی را در پایان دوره تحصیلی طراحی کنید.

کد محصول : ۳۸۴۱

تعداد و فرمت : یک فایل پی اس دی لایه باز با کیفیت عالی و در ابعاد ۳۰ در ۴۰

بک گراند جشن فارغ التحصیلی

برای دانلود این فایل در ابعاد بزرگ از طریق دکمه ی خرید پایین اقدام کنید. نام و شماره همراه خود را بهمراه ایمیل صحیح خود وارد کنید و دکمه خرید را بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ ، لینک را در ایمیل خود دریافت کنید. لینکی که برای شما بصورت اتوماتیک ارسال میشود ،به مدت سه ۷۰ ساعت امکان دانلود فایلتان را برای شما فراهم میکند.

پس از پرداخت مبلغ لینک دانلود این فایل ، به صورت اتوماتیک به شما نمایش داده میشود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

قابل ذکر است که لباس و کلاه فارغ التحصیلی به شکلی که در تصویر زیر مشاهده میکنید نیز در فایل قرار دارد و از این لباس فارغ التحصیلی میتوانید جهت مونتاژ صورت کودک روی آن استفاده کنید. همچنین درصورتی که با فتوشاپ آشنایی کامل دارید ، می توانید رنگ لباس را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید.

بک گراند جشن فارغ التحصیلی

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.