⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند لایه باز, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

دانلود فون فارغ التحصیلی لایه باز

دانلود فون فارغ التحصیلی psd لایه باز ، دانلود پس زمینه ی لایه باز فارغ التحصیلی را در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، فرخی ، آماده کرده ایم که جهت خرید دانلودی تهیه شده است و پس از پرداخت مبلغ فایل ، میتوانید آن را با کیفیت عالی دانلود کنید. این بک گراند پی اس دی فارغ التحصیلی بصورت کاملا لایه لایه طراحی شده و یک لوح تقدیر نیز همراه متن لوح تقدیر در بخشی از طرح قرار داده شده است . تصویر کودک با کلاه فارغ التحصیلی و لباس فارغ التحصیلی قرمز رنگ ، به صورتی که در ادامه مطلب می بینید نیز در فون قرار داده شده که شما میتوانید عکس صورت کودک خود را در آن جایگزین کنید.

درصورتی که با فتوشاپ آشنایی کامل دارید به راحتی میتوانید رنگ لباس و کلاه فارغ التحصیلی را به رنگ های دیگر نیز تغییر دهید و به رنگ آبی ، سبز و غیره لباس را تغییر رنگ دهید. از این پس زمینه ی کاملا لایه باز پی اس دی میتوانید در طراحی عکس های فارغ التحصیلی پیش دبستانی ، مدرسه و … استفاده کنید. برای دانلود این بک گراند جشن فارغ التحصیلی لایه باز psd به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کد محصول : ۳۸۴۰

تعداد و فرمت : یک فایل پی اس دی بصورت کاملا لایه باز با کیفیت عالی و ابعاد ۳۰ در ۴۰

دانلود فون فارغ التحصیلی بصورت لایه باز

با استفاده از این فایل آماده لایه باز علاوه بر دستیابی به طرح باکیفیت ، شما در وقت و زمان خود کار خود نیز برای طراحی عکس های دوره پایان تحصیلی صرفه جویی می کنید ، لازم است برای داشتن عمس های بهتر ابتدا پس زمینه خود را انتخاب و سپس متناسب با آن روی ژست مورد نیاز تصمیم گیری کنید، هماهنگی ژست با پس زمینه در زیبایی کار بسیار حائز اهمیت است.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

دانلود فون فارغ التحصیلی بصورت لایه باز

نمونه ای دیگر از استفاد از همین بک گراند در تصویر بالا قرار داده شده است

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.