⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

دانلود بک گراند جشن الفبا لایه باز را در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی آماده کرده ایم. این بک گراند که بصورت PSD طراحی شده ، کاملا لایه باز و لایه لایه می باشد و به دوصورت قابل طراحی است.

تمامی حروف الفبای فارسی سه بعدی ، بادکنک های رنگی ، رنگین کمان ، بادکنک های ستاره فویلی ، پروانه ها ، کیف و مداد و … از بک گراند جدا هستند. شما با فعال کردن و غیر فعال کردن هر لایه ای که مناسب عکس شماست میتوانید طراحی متفاوتی را با این بک گراند کاملا لایه باز ، طراحی کنید.

کد محصول: ۳۸۴۴

تعداد و فرمت : یک فایل لایه باز با فرمت psd و در ابعاد ۳۰ در ۴۰

دانلود بک گراند جشن الفبا لایه باز

برای خرید این بک گراند فارغ التحصیلی جشن الفبا کافی است در فرم خرید زیر اطلاعات خود را به شکل دقیق و صحیح وارد نمایید تا علاوه بر اینکه لینک دانلود پس از پرداخت موفق به شما نمایش داده شود، یک ایمیل حلوی لینک دانلود نیز برای شما ارسال گردد. در ادامه مطلب نمونه های دیگر طراحی شده با این محصول را می توانید مشاهده نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

در این فایل بک گراند لایه باز جشن الفبا ، حروف بصورت بادکنکی و معلق در هوا ، طراحی شده است.

دانلود بک گراند جشن الفبا لایه باز

لباس و کلاه به همین شکلی که در تصویر بالا مشاهده میکنید در فون در یک لایه قرار دارد و درصورتی که گوشها و گردن به درد طراحی شما نمیخورد، براحتی در فتوشاپ می توانید آن را با ابزار پاک کن و ابزار انتخاب یا سلکت ، انتخاب و پاک کنید.

در این فایل لایه باز هم کیف پسرانه و هم کیف دخترانه در لایه های جداگانه قرار داده شده که در طراحی عکس های پسرانه و دخترانه ی جشن الفبا ، براحتی میتوانید از هر کدام که مناسب طراحی شماست ، استفاده نمایید.

دانلود بک گراند جشن الفبا لایه باز

در این فایل لایه باز فون جشن الفبا ، حروف فارسی بصورت جدا از هم و سه بعدی قرار دارد ، همچنین ، یک زمینه ی چوبی نیز در لایه ی جدا قرار گرفته که درصورتی که بخواهید عکس کودک را بصورت قدی در این فون الفبا ، طراحی کنید می توانید از آن استفاده کنید.

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.