⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, دانلود ویژه

اعداد پی اس دی برای ماهگرد عکس کودک ، در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی عدد ۰ تا ۹ را جهت طراحی عکس های ماهگرد نوزادی و سن و تولد کودک را برای طراحی عکس کودک قرار داده ایم. با این اعداد براحتی میتوانید عکس کودک را در روی هر سطحی که میخواهید بگیرید و عدد ماهگرد نوزاد را در فتوشاپ کنار عکس کودک یا نوزاد قرار دهید و طراحی کنید.این یک ایده عکس ماهگرد نوزاد ساده و در عین حال خلاقانه است.

کد محصول : ۳۸۵۳

تعداد و فرمت : اعداد ۰ تا ۹ با فرمت psd و کیفیت عالی و کاملا لایه باز

اعداد پی اس دی برای ماهگرد عکس کودک

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gif برای مشاهده ی نمونه کامل این پک ، اینجا کلیک کنید

جهت دریافت کامل این پک عدد لایه باز انگلیسی مخصوص طراحی عکس ماهگرد نوزاد روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، در ایمیلتان دریافت نمایید.

نمونه های بیشتر طراحی با این اعداد را در ادامه مطلب ببینید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

ثبت اولین های یک نوزاد می تواند وسوسه انگیز باشد. شاید بهترین زمان بندی برای ثبت جزئیات قبل از یک سالگی نوزاد ماه به ماه باشد. نوزاد در ماه های اول زندگی در هر ماه تغییر و توانایی ویژه ای را کسب می کند. عکس ماهگرد نوزاد بهترین ایده برای ثبت خاطرات لحظه به لحظه ایده عکس ماهگرد نوزاد علاوه بر اینکه به خلاقیت و امکانات هر کسی بستگی دارد، شامل بعضی موارد کلی هم هست که مادرها می‌توانند از پس آن‌ها بربیایند و براحتی با این اعداد ، عکس ماهگرد زیبایی را برای نوزاد خود ثبت کنند.

اعداد پی اس دی برای ماهگرد عکس کودک

با استفاده از این اعداد لایه باز در فتوشاپ ، هم عکس های ماهگرد نوزاد را تا ۱۲ ماه میتوانید طراحی کنید و هم سن کودک تا هر سنی را می توانید با استفاده از استند این اعداد طراحی کنید.اعداد پی اس دی برای ماهگرد عکس کودک

 

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.