⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, تصاویر دوربر شده, دانلود ویژه

دانلود حروف انگلیسی با گل برای طراحی ابتدای اسم کودک و یا اسم کامل کودک را در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، جهت طراحی قرار داده ایم. این حروف که بصورت کاملا لایه باز هستند ، برای طراحی عکس های آلبومی یا آتلیه ای کودک و نوزاد مناسب هستند.

کد محصول : ۳۸۵۴

تعداد و فرمت : تصاویر دور بر شده حروف کامل انگلیسی از A تا Z با کیفیت عالی و فرمت PSD

دانلود حروف انگلیسی با گل برای طراحی

با استفاده از این حروف انگلیسی لایه باز گل گلی ، میتوانید ابتدای اسم کودک را در عکس کودک طراحی کنید یا اسم کودک و نوزاد را بصورت کامل طراحی نمایید. همچنین بعنوان استند حروف در طراحی عکس آتلیه میتوانید از این حروف لایه باز انگلیسی استفاده کنید.

دانلود حروف انگلیسی با گل برای طراحی

نمونه ای دیگر از طراحی با حروف انگلیسی گل گلی را در عکس پایین مشاهده می کنید.

دانلود حروف انگلیسی با گل برای طراحی

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gif برای مشاهده ی بخشی از حروف انگلیسی موجود در این پک ، اینجا کلیک کنید (حروف انگلیسی کامل از A تا Z)

جهت دانلود کامل این پک که خرید و دانلود حروف انگلیسی با گل برای طراحی می باشد و تمام حروف آن از حروف انگلیسی لایه باز تشکیل شده روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، در ایمیلتان دریافت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

 

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.