⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس, بک گراند عکس کودک, بک گراند نوزاد, فون كودك

بکگراند جهت ادیت حرفه ای عکس با فتوشاپ کامپیوتر را در این پست از سایت psdha – ( فرخی ) برای خرید دانلودی شما کاربران و طراحان قرار داده ایم ، این مجموعه از بک گراندهای حرفه ای برای آن دسته از طراحانی که در زمینه ویرایش حرفه ای عکس با فتوشاپ مشغول به طراحی می باشند کاربرد زیادی دارد همچنین برای آشنایی شما ، چند مدل را نیز طراحی کرده ایم و در این مطلب قرار داده ایم تا برای شما ایده سازی کند. از این مجموعه می توانید برای طراحی عکس های آتلیه ای کودک و نوزاد استفاده نمایید . این بکگراند ها که از دکورهای مختلفی از آتلیه های عکاسی خارجی تهیه شده است برای  استفاده در طراحی های امروزه بین عکاسان رواج پیدا کرده است ، زیرا  بسیار طبیعی تر و حرفه ای تر از بکگراندهای پی اس دی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته ما قبلا در سایت پی اس دی ها آموزش ویرایش حرفه ای عکس با فتوشاپ را نیز درج کرده بودیم .

کد محصول: ۳۹۱۱

تعداد و فرمت: ۹ بکگراندبا کیفیت عالی و فرمت jpg

بکگراند جهت ادیت حرفه ای عکس با فتوشاپ

برای خرید این مجموعه روی دکمه زیر کلیک نمایید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس پست الکترونیکی ( ایمیل ) و نام و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید . توجه نمایید اگر آدرس صندوق پست الکترونیکی یا همان ایمیل شما در سایت جیمیل است ، املای آن را به شکل gmail تایپ نمایید تا اشتباهی در دریافت فایل صورت نپذیرد. همچنین می توانید برای مشاهده نمونه های بیشتر از بک عکس کودک این مجموعه به ادامه مطلب بروید .

برای مشاهده تمام نمونه های موجود در این پک اینجا کلیک کنید

برای خرید این مجموعه از بک گراند های با کیفیت باید روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ محصول ، لینک دانلود را بلافاصله و بصورت اتوماتیک مشاهده و در ایمیل خود نیز دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

بک گراند زیر با دکور ساده و رنگ روشنی که دارد برای ژست های کودک کاربرد فراوانی دارد. شما می توانید در جایگزینی عکس سوژه ، مقداری پولیش زیر عکس نوزاد قرار دهید و آن را با این بک گراند تلفیق کنید.

 

بکگراند جهت ادیت حرفه ای عکس با فتوشاپ

بک گراند عکس کودک زیر نمایی است از فضای اتاق کودک و دکورهای زیبایی از اسباب بازی کودکان با رنگ های شاد و متنوع و جذاب که چیدمان آن در کنار هم باعث زیبایی عکس این بک گراند نیز شده است

بکگراند جهت ادیت حرفه ای عکس با فتوشاپ

دکور قابلمه و سبزیجات یکی از معروفترین دکورهای عکاسی کودکان هست که از بک گراند زیر می توانید از آن استفاده کنید

بکگراند جهت ادیت حرفه ای عکس با فتوشاپ

دکور بادکنک آرایی زیر یکی از فایل های موجود در این مجموعه است که ما برای شما یک نمونه از آن را هم طراحی کرده ایم تا بتواند برای شما ایده سازی کند.

 

بکگراند جهت ادیت حرفه ای عکس با فتوشاپ

همچنین عکس زیر هم یکی دیگر از فایل های موجود در این پکیج می باشد که باز هم برای آشنایی شما با نحوه ژست گذاری یک نمونه را طراحی و در آن قرار داده ایم

بکگراند جهت ادیت حرفه ای عکس با فتوشاپ

بکگراند جهت ادیت حرفه ای عکس با فتوشاپ

این مجموعه که که خرید آن در قالب دانلود پس زمینه فتوشاپ کودک می باشد را می توانید بصورت آنلاین خرید و دریافت نمایید، به این شکل که پس از پرداخت موفق دکمه دانلود به شما نشان داده می شود و البته لینک دانلود آن ب ایمیل شما هم ارسال می شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.