⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس عروس, دانلود ویژه

خرید بک گراند عروس و داماد

کد محصول : ۳۹۱۹

تعداد و فرمت: ۴ بک گراند با کیفیت عالی و قابل چاپ تا ابعاد ۳۰ در ۴۰ با فرمت jpg

خرید بک گراند عروس و داماد

یک نمونه از طراحی با بک گراند عروسی را که در این مجموعه قرار داده ایم، در عکس بالا مشاهده می کنید که دکور زیبایی از وایت روم با پله ی گلد و طلایی است به همراه لوستر و درب مدرن و زیبا که عکس بسیار با کیفیت و جذابی از دکور آتلیه های خارجی می باشد و شما با کمی تسلط در نرم افزار فتوشاپ ، به راحتی میتوانید عکس عروس و داماد خود را در این بک گراند جذاب طراحی کنید. عکس عروس به عنوان ایده و نمونه در این بک گراند کار شده و در بک گراند اصلی وجود ندارد.

خرید بک گراند عروس و داماد

بک گراند دیگری از وایت روم با در باز ، مبل ، لوستر طلایی برای طراحی عکس عروس و داماد و اسپرت را در تصویر بالا مشاهده میکنید.

برای مشاهده ی کامل این بک گراند ها به ادامه مطلب بروید. یا اینجا کلیک کنید.

این مجموعه ی ۴ تایی بک گراند عروس و داماد را با زدن روی دکمه خرید پایین و پر کردن اطلاعات به صورت کامل و دقیق میتوانید بصورت کاملا اتوماتیک خرید و دانلود کنید (ایمیل را صحیح وارد کنید و شماره همراه را انگلیسی تایپ کنید)

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نمونه ی دیگری از بک گراند های عروس و داماد قرار گرفته در این پک را در تصویر پایین میبینید که نما و دکور زیبایی از آینه و کنسول در وایت روم است به همراه پرده ، گلدان های شکوفه و … که بسیار با کیفیت و زیبا است.

 

خرید بک گراند عروس و داماد

بک گراند عکس عروس و داماد دیگری را در تصویر پایین مشاهده میکنید که دکور متفاوت و جذابی از گلدان ، تخت عروس ، درخت شکوفه و چراغ است و بک گراند فوق العاده زیبایی برای طراحی عکس های دونفره و عاشقانه است.

خرید بک گراند عروس و داماد

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.