⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند سنتی, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

دانلود فون لایه باز شب چله برای طراحی عکس

در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، یک فایل آتلیه ای برای طراحی عکس های یلدا و شب چله آماده کرده ایم که مناسب طراحی عکس تا ابعاد ۳۰ در ۴۰ می باشد. کیفیت این فایل لایه باز عالی است و اکثر لایه ها ، در لایه ی جدا از هم قرار گرفته اند.

لایه های انار ، کتاب دیوان حافظ ، پنجره ی استند شیشه رنگی ، شمع و هندوانه قابل جابجایی و حذف هستند. بک گراند ابر و باد آبی و انار های محو در بک گراند و متن نستعلیق نیز قابل ادیت و جابجایی هستند و بک گراند آبی رنگ ، قابلیت تغییر رنگ به رنگ دلخواه شما را دارد. و براحتی میتوانید بک گراند آبی رنگ را به رنگ های مختلف تغییر دهید.

برای طراحی در این پس زمینه ی شب یلدا ، کافیست عکس سوژه ی خود را در یک بک گراند سفید بگیرید و بطور کامل و دقیق دوربری کنید و در پشت این میز یا سفره ی یلدا قرار دهید.

لایه ی گلدان با گل های شقایق ، و بشقاب به میز چسبیده و قابل جابجایی نیستند.

کد محصول : ۳۹۲۴

تعداد و فرمت : ۱ پی اس دی psd با کیفیت عالی و قابل طراحی و چاپ تا ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر

 دانلود فون لایه باز شب چله برای طراحی عکس

برای خرید و دانلود این پی اس دی جشن شب یلدا ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات کامل و ایمیل و شماره همراه دقیق و بصورت لاتین و همچنین پرداخت انلاین ، لینک دانلود را بلافاصله در ایمیل خود دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

در ادامه مطلب نمونه ای دیگر از طراحی با این فون لایه باز شب چله را می توانید مشاهده کنید. (عکس سوژه با لباس سنتی فقط جهت نمونه روی این بک گراند قرار داده شده و در فایل پی اس دی قرار ندارد.)

دانلود فون لایه باز شب چله برای طراحی عکس

دانلود فون لایه باز شب چله برای طراحی عکس

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.