⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

دانلود فون لایه باز یلدا برای فتوشاپ عکس

در این پست از سایت پی اس دی ها ، یک فایل آتلیه ای برای ویرایش عکس های یلدا و شب چله طراحی کرده ایم که مناسب طراحی و چاپ عکس تا ابعاد ۳۰ در ۴۰ می باشد. کیفیت این فایل لایه باز عالی است و اکثر لایه ها ، در لایه ی جدا از هم قرار گرفته اند.

 

لایه های انار ، کتاب دیوان حافظ ،ساعت ، درخت کریسمس ، پنجره ی استند شیشه رنگی ، بادکنک هندوانه ، عروسک گوزن و پیرمرد ، گل بزرگ ، هندوانه و ظرف مسی هندوانه قابل جابجایی و حذف هستند. براحتی میتوانید پس زمینه ی عکس خود را با این زمینه های زیبا طراحی کنید.

با توجه به اینکه از آبجکت های درخت کریسمس ، بابا نوئل و گوزن مجسمه در این فون لایه باز استفاده شده ، از این فایل پی اس دی لایه باز ، میتوانید جهت طراحی عکس های کریسمس و زمستانی نیز استفاده نمایید.

برای طراحی در این پس زمینه ی شب یلدا ، کافیست عکس سوژه ی خود را در یک بک گراند سفید بگیرید و بطور کامل و دقیق دوربری کنید و در پشت این دکور سفره ی یلدا قرار دهید.

در این فون ، از بک گراند وایت روم استفاده شده است.

کد محصول : ۳۹۲۵

تعداد و فرمت : ۲ پی اس دی psd با کیفیت عالی و قابل طراحی و چاپ تا ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر

دانلود فون لایه باز یلدا برای فتوشاپ عکس

بک گراند شب یلدا با سبک مدرن در وایت روم

دانلود فون لایه باز یلدا برای فتوشاپ عکس

دانلود فون لایه باز یلدا برای فتوشاپ عکس

برای خرید و دانلود این پی اس دی جشن شب یلدا ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات کامل و ایمیل و شماره همراه دقیق و بصورت لاتین و همچنین پرداخت انلاین ، لینک دانلود را بلافاصله در ایمیل خود دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.