⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, انواع فایل psd, دانلود ویژه

دانلود موکاپ قاب عکس برای طراحی عکس

موکاپ اصطلاحی است که طراحان وب و گرافیک برای فایل پیش نمایش استفاده میکنند ، موکاپ ها فایل های آماده گرافیکی هستند که در موضوعات مختلفی مثل لوگو ، کارت ویزیت ، پوستر ، قالب سایت و … استفاده میشود . فایل های موکاپ در نرم افزار فتوشاپ به صورت PSD ایجاد میشود و همان طور که گفته شد طراحان از موکاپ ها به عنوان یک پیش نمایش برای آثار خود استفاده میکنند . فرض مثال طراح گرافیکی اثری مانند لوگو طراحی میکند و میخواهد نتیجه اثر خود به صورت یک طرح چاپ شده بر روی کاغذ مشاهده کند ، بهترین راه استفاده از یک موکاپ برای نمایش نتیجه نهایی است که به بهترین شکل صورت میگرد و میتواند نتیجه را به مشتری نشان دهد تا رضایت مشتری جلب کند

به طور کلی موکاپ این امکان را به طراح میدهد تا بتواند بهتر بر روی جزئیات طرح از جمله انتخاب رنگ ، سایز ، سبک نمایش و … تصمیم گیری کند.

موکاپ یک نمونه شبیه سازی شده از طرحی است که در فضای واقعی قرار گرفته است ، در اصل عملکرد موکاپ به گونه‌ای است که طرح را در حالت اجرا شده (چاپ شده و یا در یک قاب عکس قرارگرفته) نمایش می‌دهد.

نمونه های موکاپ موجود در این مجموعه را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

کد محصول: ۳۹۲۸

تعداد و فرمت: ۲۰ بک گراند پی اس دی موکاپ قاب عکس برای طراحی با کیفیت عالی و در ابعاد ۳۴۰۸ در ۲۲۶۸ پیکسل

دانلود موکاپ قاب عکس برای طراحی عکس

دانلود موکاپ قاب عکس برای طراحی عکس

برای خرید این محصول کد ۳۹۲۸ بصورت پی اس دی و با کیفیت عالی روی دکمه ی خرید بزنید ، سپس اطلاعات کامل و دقیق را بصورت لاتین وارد کنید ، بعد از وارد کردن اطلاعات روی دکمه ی خرید بزنید و مبلغ فایل را بصورت آنلاین پرداخت کنید ، سپس لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت و دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.