⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

تقویم لایه باز ۱۳۹۹ | psd تقویم شمسی بصورت کاملا لایه لایه و قابل ویرایش و ادیت در نرم افزار فتوشاپ در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی ، این تقویم زیبا را میتوانید در ادامه خرید و دانلود کنید. در این تقویم لایه باز که با کیفیت عالی طراحی شده ، فریم های گل دار از بکگراند جدا هستند و نقاط نورانی و بوکه ها نیز از بکگراند جدا طراحی شده است.

طرح های لایه باز جدول تقویم ۱۳۹۹در قالب فایل PSD فتوشاپ و قابل ویرایش.

در این تقویم لایه‌باز ۹۹ ماه‌ها و روزهای میلادی، هجری قمری و هجری شمسی (خورشیدی) به همراه مناسبت‌های ملی، و مذهبی و کلیه تعطیلات رسمی درج شده است. تمام لایه های این طرح ها قابل ویرایش و باز طراحی می باشند و از فونت های رایج و قابل دسترس استفاده شده است. جدول تقویم این طرح بهمراه خطوط و پس زمینه جهت تغییر و انتخاب استایل دلخواه شما متناسب با طرحی که میخواهید استفاده نمایید.

کد محصول : ۳۹۵۲

تعداد و فرمت : یک فایل لایه باز تقویم شمسی با کیفیت عالی و فرمت psd در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر

تقویم لایه باز ۱۳۹۹ | psd تقویم 99

تقویم لایه باز ۱۳۹۹ | psd تقویم شمسی

توّجه: فایل ها با نرم افزار فشرده ساز Winrar نسخه جدید، فشرده سازی شده اند لذا باید از نرم افزار Winrar نسخه جدید استفاده کنید.

برای خرید و دانلود این فایل زیبای تقویم شمسی ۱۳۹۹ روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از وارد کردن اطلاعات دقیق و ایمیل خود بصورت دقیق ، و در مرحله ی بعدی ، پرداخت انلاین مبلغ ، لینک دانلود فایل را در ایمیل خود دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.